Pohled OCN:
Leželi jsem s Diou na lůžku asi hodinu, než do stanu přišel jeden voják.
Voják: ,,Pane?"
OCN: ,,Ano?"
Voják: ,,Omlouvám se že vás vyrušuju, ale generálové mě poslali pro vás..."
OCN: ,,Dobře... Za chvilku tam budem... Můžeš jít..."
Voják: ,,Rozkaz pane..."
Postavil se do pozoru a odešel. Zvednul jsem se z postele, upravil si uniformu a pomohl Die vstát. Dala si vlasy přes ten cucflek, aby nebyl vidět a dala si ofinu přes pravé oko. Objal jsem ji rukou okolo pasu a šli do velitelského stanu. Začal jsem se bavit s generály. Když Dia nedávala pozor, odkryl jsem její cucflek. Po chvilce si toho vždy všimla, ale hlavně si toho všimli i generálové. Najednou se otevřel vchod do stanu a v něm stál, lehce nalitý voják a usmíval se. Byl to ten voják, který ji předtím vedl k mému autu.
Generál: ,,NEUMÍŠ KLEPAT?!"
Voják: ,,My... Pane my je... Porazili..."
To byla dobrá zpráva. Ten voják se podíval na Diu a ona mu pohled opětovala. Voják k ní přišel a potichu zašeptal.
Voják: ,,S tebou si to ještě vyřídím ty děvko..."
Nevím proč to řekl, ale nelíbilo se mi to. Dia zbledla, přitulila se ke mě a já ji dal ruku okolo pasu.
OCN: ,,Jestli ji něco uděláš, stáhnu tě z kůže!"
Voják zbledl a odešel ze stanu.
OCN: ,,Jestli říkal pravdu... Tak jsme zatím vyhráli."
Usmál jsem se a vyšli jsme ze stanu.
OCN: ,,Dio, těš se... Vezmu tě na nádherné místo..."
Políbil jsem ji na rty a pokračovali jsme k mému autu. Nasedli jsme a já se naklonil k řidiči.
OCN: ,,Jeďte na mé oblíbené místo... Víte kde to je."
Řidič: ,,Ano pane."
Nastartoval auto a vyrazil. Usmál jsem se na Diu a posadil si ji na klín.
Dia: ,,Čakaj... Prosím..."
OCN: ,,Ty si počkej, to místo se ti bude líbit... Teď buď ale milá holka... Liebe~"
To jak jsem ji nazval ji překvapilo. Začal jsem ji líbat a zapojil i jazyk. Překvapivě mi ho opětovala.
ČTEŠ
Valka o svět [Countryhumans]
AzioneSmyšlený příběh. Prostě čti a nehejtuj. Varování. Tento příběh obsahuje morbidní scény a taky nějaké scény nevhodné pro "neposkvrněné", takže to není při děti. Byli jste varováni.