Pohled OCN:
Začalo se pomalu stmívat. Dia stále držela naši malou roztomilou dcerku. S Diou jsme si všimli, že ji ze zad vyčuhují křidýlka. Malá, podobná ptačím, ale bez pírek.
Dia: ,,Je ako malý andielik..."
OCN: ,,A... Jaké jí dáme jméno?"
Dia: ,,Vyber ty..."
OCN: ,,Dobře... Taaaaak... Už to mám!... Dáme jí jméno Angel [Endžl]"
Dia: ,,To je nádherné meno..."
OCN: ,,Naše... Malá... Angel..."
Objal jsem Diu kolem pasu a dal jí pusu na tvář.
OCN: ,,Jsem najšťastnější muž na světě!"
Dia si opřela hlavu o mou hruď a usnula. Já usnul chvilku po ní. Najednou nás vzbudil dětský pláč. Angel probudila jak mě, tak Diu.
OCN: ,,Co se děje?"
Dia: ,,Angel je hladná... Idem ju nakŕmiť..."
OCN: ,,Dobře..."
Opřel jsem si hlavu o Diinu a znova usnul... Nebo se o to aspoň pokoušel. Dia mezitím nakrmila Angel a začala ji kolíbat ve své náruči.
Dia: ,,Nádherná... Keď pri mne potichu spíš... Zatiaľ čo sladko snívaš... Ja v skalách to budujem skríš..."
Dala Angel pusu na čelo. Ta se při tom zasmála a Dia pokračovala.
Dia: ,,Nádherná... Sotva máš sílu motýlich krídel... Dokážeš zastaviť svet... A z kameňa, vitesať kvet... Nádherná... Budem celú noc strážiť tvoj dych... Tvoje ústa, tvoj úsmev, tvoj krik..."
Angel při tom usnula. Dii se nahrnuli slzy do očí. Utřela si je a pak klikněte usnula. Já usnul hned po ní.
ČTEŠ
Valka o svět [Countryhumans]
AksiyonSmyšlený příběh. Prostě čti a nehejtuj. Varování. Tento příběh obsahuje morbidní scény a taky nějaké scény nevhodné pro "neposkvrněné", takže to není při děti. Byli jste varováni.