{}{}{}{}O 7 měsíců později{}{}{}{}
Pohled OCN:
Seděl jsem vedle Dii na posteli v naší chatě. Jednou rukou jsem jsem ji objímal kolem pasu a druhou rukou jí hladil po jejím velkém břiše, ve kterém bylo naše dítě. Najednou se Dia začala kroutit v křeči.
OCN: ,,Co se děje?"
Dia: ,,B-brucho..."
Vzal jsem ji do náruče, otevřel dveře a nesl ji do tábora. Vstoupil jsem do tábora a hledal stan s červeným křížem... A našel jsem ho... Vojáci mě pozorovali a pár z nich mě i následovalo. Vstoupil jsem do stanu. Jeden doktor si mě hned všimnul.
Doktor: ,,Co se stalo?"
OCN: ,,Zřejmě se něco děje s dítětem..."
Doktor: ,,Položte ji na lůžko... Sestři!"
Položil jsem Diu na lůžko. Mezitím přiběhla jedna sestra. Doktor jí něco nadiktoval. Sestra se otočila a odběhla.
OCN: ,,Co se stalo?!"
Doktor: ,,Tohle se nikdy nestalo. Začala rodit v tu samou chvíli, co jí praskla voda..."
Dia: ,,J-ja..."
Doktor: ,,Nemluvte a soustředěte se na to, aby jste dítě ještě chvíli v sobě udržela.
Dia: ,,H-hej..."
OCN: ,,Dio..."
Podívala se na mě.
OCN: ,,Neboj se, jsem tu u tebe a taky tu u tebe zůstanu..."
Chytil jsem ji za ruku a stisknul ji. Diu převezli do oddělené místnosti, aby měla aspoň nějaké soukromí. Doktor ji dal nohy do improvizovaného podstavce a kleknul si před ni.
Doktor: ,,Tak paní, teď zatlačte..."
Bylo vidět jak Dia začala tlačit. Najednou mi ruku zmáčkla neskutečnou silou. Bolelo to, ale vydržel jsem to.
Doktor: ,,Ještě tlačte... Už vidím hlavičku..."
Dia začala hlasitě vzdychat, ale bylo slyšet jak tlačí.
Doktor: ,,Jde vám to skvěle... Jen tak dál... Nepovoluje, tlačte dál."
Ještě chvilku jsem Diu držel za ruku, když v tom se ozval pláč. Doktor se zvednul a v ruce držel dítě... Malé neškodné děťátko. Vzal nejbližší látku a zabalil ho do něj.
Doktor: ,,Gratuluji, máte holčičku..."
A podal jí Dii. Ta si ji vzala do náruče.
Dia: ,,Je zlatá..."
OCN: ,,A hlavně je naše..."
A políbil jsem Diu.
ČTEŠ
Valka o svět [Countryhumans]
ActionSmyšlený příběh. Prostě čti a nehejtuj. Varování. Tento příběh obsahuje morbidní scény a taky nějaké scény nevhodné pro "neposkvrněné", takže to není při děti. Byli jste varováni.