kaputola 13. [mezičást 5.]

279 12 1
                                    


Pohled OCN:

Dosprchovali jsme se, usušili a oblékli se. Vyšli jsme z koupelny a já šel k dveřím. Odemkl jsem je.
OCN: ,,Jdu do kůlny... Můžeš se jít klidně projít, ale jen na dohled chaty... Aby ses neztratila."
Dia: ,,Dobre...“
Usmáli jsme se na sebe a vyšel jsem ven. Byla zima a na zemi byla asi pěti centimetrová vrstva sněhu. Přišel jsem ke kůlně otevřel jsem dveře a začal na prahu posilovat. Když jsem doposiloval na ruce, chytil jsem dvě těžké klády, vzal si je na ramena a začal dělat dřepy. Normální člověk by si nejspíš zlámal všechny kosti pod tou váhou. Když už jsem konečně docvičil, vrátil jsem se do chaty. Dia spala, tak jsem ji nebudil. Proplížili jsem se do spíže a vzal nějaké suroviny a šel připravit večeři. Už bylo 8. Došel jsem k Die a lehce s ní zatřásl.
OCN: „Dio... vstávej... “
Ospale otevřela oči.
Já: „Ako dlho som spala?“
OCN: „Cca 8 hodin...“
Posadila se a protřela si oči. Na chvilku se zamyslela.
OCN: ,, Pripravil jsem nám večeři~ Uděláme si romantický večer~ bež se upravit do koupelny a přijď~"
Usmáli jsme se a šla do koupelny. Po chvilce se vrátila. Vzal jsem palačinky položil je na stůl a zapálil jsem svíčky. Přišla ke stolu a já ji jako gentleman pomohl si sednout. Poděkovala. Přinesl jsem dvě vínové sklenice a flašku vína. Nalil jsem víno do jedné a když jsem chtěl i do druhé, Dia mě zastavila.
Dia: ,,Ja víno nepijem..."
OCN: ,,Dobře... ale sám pít nebudu~"
Přišel jsem ke spíži.
OCN: ,,Je tu rum, medovina, hruškovice, slivovice, vodka..."
Dia: ,,Vodka môže byť..."
OCN: ,,Dobře..."
Vzal jsem flašku, přišel jsem ke stolu a nalil ji do druhé skleničky. Poděkovala mi. Sedl jsem si naproti ní, popřáli si dobrou chuť a vrhli se do jídla. Upíjel jsem víno, zatímco Dia už měla tři čtvrtiny flašky v sobě. Občas jsem si taky nalil vodku, ale jinak jsem zůstal na víně.
OCN: ,,Chceš se znovu milovat?~ nebo nechceš?"
Dia: ,,Hmmm... Prečo nie?~... "
Šibalsky se usmála a kousla se do spodního rtu. Úsměv jsem ji opětoval. Postavil jsem se a přišel k ní. Taky se postavila. Objal jsem ji kolem pasu a rukama sklouzl na její zadek. Dia mě zas objala kolem krku.
Scéna 15+
Vysadil jsem Diu na stůl a přitom ji líbal na krku. Rukama jsem ji začal sundávat její sukni. Pod ní měla pouze spodní prádlo. Rozepnul jsem ji podprsenku a odhodil ji do kouta. Jazykem jsem jí udělal mokrou cestičku k jejímu pravému ňadru. Olíznul jsem bradavku a lehce ji začal sát. Dia slastí vzdychla. Druhou bradavku jsem uchopil palcem a ukazováčkem a začal ji mnout. Po chvilce jsem sjel jazykem k jejímu klínu. Sundal jsem ji kalhotky a taky je odhodil do kouta. Pak jsem se přisál na její klitoris. Hlasitě vzdychala a prohnula se. Začal jsem ji jazykem dráždit mezi nohama. Užívala si to, protože lehce škubala stehny pak jsem do ní zasunul ukazováček s prostředníčkem. Hlasitě vzdychala, když jsem je rozpohyboval. Asi po minutě jsme se přestal. Chtěl jsem něco zkusit.
OCN: ,,Slez se stolu a klekni si~"
Přikývla a udělala jak jsem řekl. Rozepnul jsem si kalhoty a vyndal z nich penis. Byl přímo v úrovni jejich očí.
OCN: ,,Vezmi si ho do pusy~"
Překvapeně se na mě podívala. Pak se podívala na můj penis. Otevřela ústa a vzala si ho do nich. Bylo to příjemné, i když nezapojovala nic navíc. Před tím než mě udělala, jsem ji zvednul na stůl a vniknul do ní penisem. Vyjekla, ale po chvilce si to začala užívat. Jel jsem pomalu, abych nebyl hned hotový, ale i tak jsem se do chvilky udělal. Vyjel jsem z ní a tak ji do náruče. Odnesl jsem ji do postele. Lehnul jsem si k ní a usnuli jsme.

Valka o svět [Countryhumans]Kde žijí příběhy. Začni objevovat