Pohled 🇩🇪:
🇩🇪: ,,ODKUD SE TU VZALY?!"
Generál1: ,,Pane, právě přišla zpráva z Afriky... Obsadili přímořské letiště a přístav. Do dvou hodin se opevnili a vyslali letadla."
🇩🇪: ,,JAK TO, ŽE JEŠTE JE NEZASTAVILI?!"
Generál2 ,,Italové se o to pokoušely, ale selhali. Japonci jim zajistili ztráty. A naše letadla byla ničena ještě na dráze..."
Chytil jsem se za hlavu.
🇩🇪: ,,Ztráty?!"
Plukovník1: ,,Přes 30 000 vojáků, 1200 letadel a 2000 tanků..."
🇩🇪: ,,KUR*A!!! To jsme tak neschopní?!"
Do místnosti vtrhl jeden vojenský pošťák. Předal nejbližšímu generálovi pásek s vzkazem, postavil se do pozoru a odešel. Generál si papírek přečetl.
Generál1: ,,Nepřítel už osvobodil skoro celou Afriku..."
🇩🇪: ,,CO ŽE?!?!"
Už jsem ztrácel hlavu. Měl jsem chuť vzít do ruky svou pistoli Parabellum 08 a všechny postřílet. V tom do místnosti vtrhla ještě jedna osoba...
OCN: ,,CO TU JEN TAK STOJÍTE?! BĚŽTE VYMYSLET, JAK JE ZASTAVÍME!!!"
Všichni ihned vyběhli z místnosti. Do místnosti vstoupil inženýr a v ruce držel plány.
OCN: ,,Co tu chceš?!"
Inženýr: ,,P-pane, d-dovolte mi vám představit nový druh stíhačky... Jmenuje se Messerschmitt Me 262."
Na stůl položil plány. Podíval jsem se na ně.
Inženýr: ,,Jedná se o novou technologii... Tento letoun nese dva nové proudové motory, které zaručují rychlost až 860 kilometrů za hodinu. Na čumáku má čtyři 30-ti milimetrové kanóny..."
🇩🇪: ,,Do týdne chci mít hotový prototyp..."
Inženýr: ,,Zajisté... Jen tady mám ještě jeden prototyp... Jmenuje se Tiger II H..."
Na stůl položil druhý plán.Inženýr: ,,Jeho pancíř dosahuje tloušťky 185 milimetrů a jeho kanón ráže 8,8 centimetrů je průbojnější jak kanón tanku Tiger 1H..."
🇩🇪: ,,To samé, chci vidět prototyp do týdne..."
Inženýr: ,,Rozumím."
Složil plány, dal si je do podpaží a odešel.
OCN: ,,Otče..."
🇩🇪: ,,Přišel jsi v tu nejlepší chvíli..."
OCN: ,,Nepočítej, že budu vždy přítomen... Mám čtyřletou dceru, o kterou musím postarat..."
🇩🇪: ,,Od čeho máš ženu?-"
OCN: ,,Zemřela při bombardování..."
S těmi slovy se otočil a odešel.Pohled OCN:
Vstoupil jsem do svého pokoje, ve kterém spala i Angel. Ta právě spala v posteli. Přišel jsem k ní, dal jí vlásky na stranu a dal jí pusu na čelo. Byla tak roztomilá. Vzal jsem si kus dřeva, nůž, sedl jsem si do křesla a začal vyřezávat Angel hračku.
ČTEŠ
Valka o svět [Countryhumans]
ActionSmyšlený příběh. Prostě čti a nehejtuj. Varování. Tento příběh obsahuje morbidní scény a taky nějaké scény nevhodné pro "neposkvrněné", takže to není při děti. Byli jste varováni.