Σεμέλη POV
Δεν το πιστεύω...
Μετά από 16 ολόκληρα χρόνια... Συνάντησα τον μπαμπά μου...
Βέβαια αυτός δεν πιστεύει πως είμαι κόρη του... Ή μάλλον δεν θέλει να παραδεχτεί πως είμαι όντως...
Και αυτό με νευριαζει ακόμα περισσότερο...
Οπότε το σχέδιο στο να του σπάσω τα νεύρα ξεκινάει από σήμερα και όλας.
Η κυρία Τασία μου έχει παραχωρήσει να μείνω σε ένα μεγάλο δωμάτιο δίπλα από εκείνο του πατέρα μου...
Είναι βαμμένο σε ψυχρές αποχρώσεις έχει ένα τεράστιο κρεβάτι μια τουαλέτα το έπιπλο ένα θρανίο δικό του μπάνιο και μια μεγάλη ντουλάπα...
Στο παλιό μου δωμάτιο με το ζόρι είχε ένα κρεβάτι και ένα θρανίο αφού όπως και να το κάνουμε... Η μαμά δεν είχε και πολλά χρήματα.
Προτιμούσε λέει να σε στέλνει φροντιστήριο παρά να νοικιάσουμε ένα μεγαλύτερο σπίτι...
Τι ανωμαλίες είναι αυτές?
Τέλος πάντων έχω κάνει ένα μπανακι έχω στεγνώσει τα μαλλιά μου και τώρα ετοιμάζομαι να πάω σε ένα κλάμπ να διασκεδάσω και να σπάσω τα νεύρα του πατέρα μου.
Πάντως δεν μοιαζω ούτε στον μπαμπά μου παρά πολύ. Εκείνος είναι ψηλός αλλά αν δεν έκανα βλακείες από μικρή ίσως να ήμουν και εγώ τώρα. Εκείνος όπως και εγώ είμαστε ξανθοί άλλα εκείνος έχει γαλάζια μάτια ενώ τα δικά μου είναι περίεργα.
Είναι πράσινα... Με ένα απαίσιο τρόπο πράσινα. Πολλοί μου λένε πως είναι απαίσια και τρομακτικά οπότε αποφάσισα να φοράω φακούς σε διάφορα χρώματα. Έχθες φορούσα πράσινους όπως και όλη αυτή την εβδομάδα έχω σκοπό μιας και μου τελείωσαν οι άλλοι και δεν θέλω να φρικαρει ο μπαμπάς.
Τέλος πάντων... Φοράω ένα υπερβολικά κοντό κόκκινο φόρεμα που με το ζόρι κρύβει τα απαραίτητα και έχει βαθύ ντεκολτέ. Βάζω και ψηλές μαύρες γονέα και κάνω τα μαλλιά μου μπούκλες. Τέλος βαθομαι αρκετά έντονα με ένα κόκκινο κραγιόν μάσκαρα eye liner και highlighter. Αφού ψεκαστω με το αγαπημένο μου άρωμα και πάρω ένα κοντό μαύρο γουνακι είμαι έτοιμη.
Με κοιτάζω στον καθρέφτη και είμαι λες και πάω στην Συγγρού να κάνω πιάτσα.
Θα σπάσω σίγουρα τα νεύρα του μπαμπά μου...
Παίρνω την τσάντα μου και βγαίνω έξω. Κατεβαινω την μεγάλη σκάλα και κάτω βλέπω τον πατέρα μου να μιλάει στο τηλέφωνο σε μια άλλη γλώσσα που δεν καταλαβαίνω.
YOU ARE READING
His troublemaker
Humor"Είμαι κόρη σου... Και εσύ δεν μπορείς να κάνεις τίποτα για να το αλλάξεις..."