"Μείνε"

1.2K 142 153
                                    

Αλέξανδρος POV

"Ρε Αλέξανδρε... Συνέλθε." Μου λέει η Μαργαρίτα καθώς κάθεται δίπλα μου ενώ εγώ κοιτάζω το κενό πίνοντας από το μπουκάλι ουίσκι.

"Πέθανε. Η Ηρώ πέθανε." Της λέω έτοιμος να κλάψω πάλι σαν μωρό.

"Ναι αλλά δεν θα ήθελε να είσαι έτσι τώρα." Μου λέει και την κοιτάζω.

"Είναι νεκρή. Και οι νεκροί δεν θέλουν τίποτα." Της λέω και χαϊδεύει το χέρι μου.

"Και όμως... Θέλουν. Γιατί έχει ψυχή. Και εκτός αυτού... Αν εσύ πάθεις κάτι... Δεν θα ήθελες η Σεμέλη να είναι καλά?" Με ρωτάει.

"Φυσικά. Αλλά... Να εχθές την φαψαμε. Και όταν την είδα νεκρή... Ένιωσα ότι ένα κομμάτι του εαυτού μου να πεθαίνει επίσης... Και ακόμα χειρότερα... Όταν είδα την αγαπημένη μου κόρη... Σε αυτή την κακή κατάσταση... Πονούσα ακόμα περισσότερο. Και γενικά... Πονάω. Πονάω πολύ." Της λέω και αμέσως αρχίζω να κλαίω σαν μικρό παιδάκι στην αγκαλιά της.

"Έλα τώρα Αλέξανδρε... Συνέλθε. Για την κόρη σου. Γιατί την κορούλα σου. Δεν είναι σε καθόλου καλή κατάσταση. Και είσαι ο μόνος που μπορεί να την βοηθήσει." Μου λέει χαϊδεύοντας τα μαλλιά μου.

"Και εγώ όμως... Χρειάζομαι βοήθεια. Σε παρακαλώ. Κάνε κάτι... Βοήθησέ με να φύγει ο πόνος." Της λέω κλαίγοντας και παίρνει το μπουκάλι από τα χέρια μου και με σηκώνει.

"Δεν μπορώ να σου κάνω κάτι για να σου πάρω τον πόνο. Αλλά ούτε και το ουίσκι μπορεί. Κανένας δεν μπορεί να σου πάρει τον πόνο. Αυτός απαλύνεται με τον καιρό. Όμως αυτό δεν σημαίνει ότι εσύ θα πρέπει να πίνεις και να καταστρέφεις τον εαυτό σου." Μου λέει γλυκά και της χαμογελάω.

"Αχ ρε Μαργαρίτα. Αν δεν ήσουν τρελή για δέσιμο θα μπορούσα να πω ότι υπήρχε περίπτωση να σε ερωτευτώ." Της λέω και καθαρίζει τον λεμό της.

"Ναι... Τέλος πάντων... Πάω πάνω να δω τι κάνει το μωρό." Μου λέει καθώς σηκώνομαι και εγώ.

"Είπα κάτι που σε πείραξε?" Την ρωτάω.

"Σέβομαι τον πόνο σου Αλέξανδρε... Για αυτό άσε καλύτερα. Πάω πάνω στο μωρό." Λέει ανεβαίνει πάνω τρέχοντας σχεδόν αφήνοντας με μόνο μου.

Δεν ξέρω... Δεν ξέρω τι να κάνω...

Από τη μια θέλω να πάω να τρέξω από πίσω της και να της πω το πόσο σημαντική είναι για εμένα... Και μετά να πάω στην κορούλα μου και να της πω πως όλα θα πάνε καλά. Και ότι εγώ είμαι δίπλα της.

His troublemaker Where stories live. Discover now