Όταν ο έρωτας δεν κρύβεται...

1.5K 167 304
                                    

Κάθομαι στον καναπέ του σαλονιού μου μαζί με την θεία μου την Αγγελική και τον θείο μου τον Αντώνη με τον Χάρη τον Διονύση και την μαμά μου και παρακολουθούμε τον καυγά ανάμεσα στον πατέρα μου και την θεία μου ενώ τρώμε ποπ κορν.

Πλάκα έχουν.

"Έζησα την μεγαλύτερη ξεφτίλα της ζωής μου εξαιτίας σου παλιό ηλίθια!" Της φωνάζει έξαλλος ο πατέρας μου.

"Μπα? Στον καθρέφτη δεν κοιτάζεσαι?" Τον κοροϊδεύει και γελάω λιγάκι με αποτέλεσμα να κερδίσω ένα δολοφονικό βλέμμα από τον πατέρα μου.

"Όλη μέρα τσακώνονται?" Με ρωτάει γελώντας ο θείος.

"Ναι. Όλη μέρα." Απαντάω εγώ.

"Και αυτοί οι δύο όχι μόνο παντρεύονται αλλά θα υιοθετήσουν και παιδί?" Ρωτάει γελώντας η θεία.

"Άσε μην πω καμία κουβέντα." Λέει η μαμά μου εκνευρισμένη ενώ οι άλλοι δύο συνεχίζουν να τσακώνονται.

Θα τους στείλω στο «Big brother» μόλις ξεκινήσει να κάνουν νούμερα.

"Να ρωτήσω εγώ κάτι άλλο?" Ρωτάει ο άσχετος ο Χάρης.

"Γιατί θα παντρευτούν αυτοί οι δύο αφού δεν συμπαθούν ο ένας τον άλλο και δεν παντρεύεστε εσείς κυρία Ηρώ μαζί του?" Ρωτάει και απορώ και εγώ.

Αυτό δεν τις είχα σκεφτεί.

"Αλήθεια? Γιατί?" Ρωτάω και εγώ ενώ εκείνη μας κοιτάζει κάπως αμήχανα.

"Αλέξανδρε! Μαργαρίτα!" Φωνάζει και για λίγο σταματάνε λιγάκι.

"Τι θες?" Φωνάζουν ταυτόχρονα.

"Τι θέλετε και εσείς πάνω στο καλύτερο?" Ρωτάει ενοχλημένος ο Διονύσης και γελάω λιγάκι.

"Γιατί δεν παντρευόμαστε είπαμε εμείς Αλέξανδρε?" Ρωτάει και κοιτάζονται αμήχανα.

"Γιατί.... Γιατί..." Πάει να απαντήσει όμως ο Διονύσης τον διακόπτει.

"Γιατί η μητέρα σου έχει φάκελο στην αστυνομία." Λέει και την κοιτάζω έκπληκτη.

"Αλήθεια?" Ρωτάω όπως και ο Χάρης και η θεία με τον θείο.

"Ναι." Απαντάει αμήχανα η μαμά μου.

"Γιατί? Τι έκανες?" Την ρωτάω ύποπτα αφού δεν με πείθει.

Η μαμά είναι φλώρος.

Σιγά μην έχει και φάκελο στην αστυνομία.

"Όταν ήμουν... Δεκαεφτά... Ένας φίλος μου... Μου έδωσε το αμάξι και άρχισα να οδηγάω για να συναντήσω τον ηλίθιο τον πατέρα σου. Ε! Τράκαρα και με πιάσανε." Λέει και γνέφω.

His troublemaker Où les histoires vivent. Découvrez maintenant