Σεμέλη POV
8 χρόνια πρινΜπαίνω μέσα σε μια πολύ πολύ πολύ μεγάλη καφετέρια και πλησιάζω τον κύριο που φτιάχνει τους καφέδες.
Με δυσκολία ανεβαίνω σε αυτές τις μεγάλες καρέκλες και καθαρίζω τον λεμό μου για να του τραβήξω την προσοχή.
"Ωχ? Γεια σου μικρούλα." Μου λέει πλησιάζοντας με.
"Γεια. Με λένε Σεμέλη." Του λέω και γελάει λιγάκι.
"Ωραίο όνομα. Εμένα με λένε Γιώργο." Λέει και χαμογελάω.
"Τι κάνεις εσύ εδώ μόνη σου μικρούλα? Έχασες την μαμά σου?" Με ρωτάει και γνέφω αρνητικά.
"Όχι. Το έσκασα από το σπίτι γιατί η μαμά μου δεν με αγαπάει και η γιαγιά μου με χτυπάει. Για αυτό θέλω να πιάσω εδώ δουλειά για να μαζέψω λεφτά να πάω στην Αθήνα να βρω τον μπαμπά μου." Απαντάω και με κοιτάζει έκπληκτος.
"Ναι... Εμ... Τι εννοείς σε χτυπάει η γιαγιά σου? Σε χτυπάει πολύ?" Με ρωτάει και γνέφω θετικά.
"Ναι. Εχθές με έχει δεμένη στο υπόγειο όλη μέρα και με χτύπησε. Οπότε αποφάσισα να φυγω. Αλλά χρειάζομαι δουλειά για να ζήσω." Του λέω και με πλησιάζει.
"Θέλεις να πάμε μαζί μέσα να μιλήσουμε μαζί και με έναν άλλο κύριο?" Με ρωτάει και γνέφω θετικά.
Με σηκώνει στην αγκαλιά του πάμε μέσα ένα δωμάτιο και εκεί κάθεται ένας άλλος κύριος μαζί με μια κοπέλα.
"Στέλιο... Έχουμε θέμα." Λέει ο κύριος Γιώργος και γυρνάνε και με κοιτάζουν.
"Πάλι ξέχασαν ένα παιδί στην παιδική χαρά πίσω?" Ρωτάει ο κύριος Στέλιος και σηκώνεται με την άλλη κοπέλα.
"Όχι... Η μικρή από εδώ... Θέλει να πιάσει δουλειά για να μαζέψει χρήματα να φύγει να βρει τον μπαμπά της... Γιατί η μαμά και η γιαγιά της την κακοποιούν." Λέει ο κύριος Γιώργος.
"Αλήθεια αγάπη μου?" Με ρωτάει εκείνη η κοπέλα και γνέφω θετικά.
"Ναι. Για αυτό θα μου δώσετε δουλειά?" Ρωτάω κοιτάζοντας την στα μάτια και μετά με κοιτάζει περίεργα.
"Έχεις... Ιδιαίτερα μάτια." Μου λέει και δεν ξέρω αν στεναχωριέμαι ή όχι.
Τα άλλα παιδάκια στο σχολείο... Λένε πως είναι πολύ άσχημα και πως είμαι πολύ άσχημη.
"Πώς σε λένε μικρούλα?" Με ρωτάει ο κύριος Στέλιος.
"Με λένε Σεμέλη." Απαντάω.
YOU ARE READING
His troublemaker
Humor"Είμαι κόρη σου... Και εσύ δεν μπορείς να κάνεις τίποτα για να το αλλάξεις..."