Αδελφική αγάπη

1.3K 148 105
                                    

Διονύσης POV

"Ναι καλέ Χρήστο! Ήταν το τέλειο σχέδιο!" Ακούω τον Αλέξανδρο να λέει ενθουσιασμένος στο τηλέφωνο.

"Φυσικά. Αν ποτέ καταλάβεις πως η κόρη σου στο μέλλον θα κινδυνεύει να της πάρεις έναν ωραίο σωματοφύλακα... Ναι καλέ... Εντάξει τώρα επειδή η δική μου κόρη ερωτεύτηκε τον σωματοφύλακα της δεν σημαίνει πως και η δική σου μελλοντική κόρη που μακάρι να μην την ονομάσεις Ερμίνα θα τον ερωτευτεί." Του λέει και γελάω λιγάκι.

"Ναι ναι... Άκου με που σου λέω. Τέλεια... Θα τα πούμε. Και σε ευχαριστώ πολύ για την υπέροχη ιδέα σου. Θα σου είμαι μια ζωή υπόχρεος. Για ακόμα μια φορά σε ευχαριστώ. Η Σεμέλη μου είναι ασφαλής." Του λέει ξανά ενώ το ψεύτικο χαμόγελο έχει φτάσει ως τα αυτιά.

"Εντάξει. Θα τα πούμε καλέ μου φίλε. Ναι πρέπει να σε κλείνω τώρα γιατί έχει έρθει ο γαμπρός μου... Το κέρατο μου μέσα..." Λέει και μου ξεφεύγει ένα ακόμα ένα γελάκι.

"Ναι τα λέμε..." Λέει και τερματίζει την κλήση.

"Θα δει τώρα ο μαλάκας... Ή μάλλον σε καμία εικοσαρια χρόνια..." Λέει καθώς κάθεται δίπλα μου.

"Εμ όλα καλά?" Τον ρωτάω.

"Φυσικά. Γαμπρε μου..." Λέει καθώς κάθεται δίπλα μου και με πιάνει βίαια από τον αυχένα.

"Ξέρεις τι? Πάντα ήθελα να σπάσω τα πόδια και τα χέρια... Όλων των μαντραχαλαδων που πηδούσαν την κόρη μου μόνο και μόνο επειδή εγώ δεν ήμουν πάντα δίπλα της. Και όταν εννοώ πάντα... Εννοώ  αυτούς τους πεντέμισι μήνες που γνωρίζω για την ύπαρξη της και ότι εκεί κάτω χωράει ολόκληρος σωλήνας. " Με απειλεί και καθαρίζω τον λεμό μου.

"Ναι... Μόνο που η Σεμέλη και εγώ όχι μόνο δεν έχουμε κάνει σεξ... Όχι μόνο δε κάναμε έρωτα... Επειδή εγώ έδειξα επίπεδο... Αλλά αυτή την στιγμή η Σεμέλη δεν θέλει ούτε να με δει." Του λέω.

"Αλήθεια?" Με ρωτάει ύποπτα.

"Ναιπ." Απαντάω απογοητευμένος.

"Αααα εντάξει τότε." Λέει και σταματάει να με κρατάει βίαια και πηγαίνει και κάθεται χαλαρά δίπλα μου.

"Είσαι καλά? Ξέρεις που η κόρη μου σου έριξε χυλοπιτα?" Με ρωτάει.

"Παραιτούμαι." Λέω και με κοιτάζει έκπληκτος.

"Τι εννοείς ότι παραιτησαι?" Με ρωτάει.

"Εννοώ ότι παραιτούμαι. Θα πάρω τον γιο μου και την μικρή χαζή κοκκινομάλλα αδελφή μου που έχει δημιουργήσει φετίχ στον γιο μου και θα πάω... Μάλλον στην Ελβετία." Του εξηγώ.

His troublemaker Where stories live. Discover now