Ανάποδα

2K 189 270
                                    

Σεμέλη POV

To επόμενο πρωί ξυπνάω κουρασμένη στο κρεβατακι μου αφού ακούω την αγριοφωναρα του μπαμπά μου να μου φωνάζει να ξυπνήσω.

Ανοίγω τα μάτια μου και τον βλέπω να φοράει όπως πάντα σχεδόν ένα κουστούμι και να κάθεται δίπλα μου.

"Ξύπνησες?" Με ρωτάει και κάθομαι και εγώ στο κρεβάτι μου τριβοντας τα μάτια μου.

"Εσύ θα μπορούσες να κοιμηθείς αν είχες έναν μεσήλικα να σου φωνάζει λες και είναι βίκινγκ στο αυτί σου και να σε σκουνταει?" Τον ρωτάω ειρωνικά φυσικα.

"Θα το προσπερασω το γεγονός ότι με είπες μεσήλικα... Και θα σου πω να ρίξεις κάτι πάνω σου που είσαι λες και κάνεις διάλυμα από το γύρισμα τσόντας και έλα κάτω να γνωρίσεις κάποιους."Μου λέει ξαι φεύγει από το δωμάτιο.

Συγνώμη...

Με είπε... Μη πω τη λέξη υπάρχουν και ανήλικα εδώ?

Καλά όχι ότι έχει άδικο έτσι ακριβώς κοιμάμαι αλλά δεν ήταν ωραίο σχόλιο.

Τώρα θα δει ο μπαγλαμάς.

Σηκώνομαι από το κρεβάτι μου και ενώ φοράω ένα υπερβολικά κοντό και σέξι μοβ σατέν νυχτικό με μερικές διαφάνειες κοντά στο στήθος παίρνω την ασορτή ρόμπα του που ούτε αυτή κρύβει και πολλά.

Χτενιζω λιγάκι τα μαλλιά μου και μετά τα κάνω μια ψιλή κοτσίδα Βάσω μαύρες δαντελοτες καλτσες και αρχίζω να βάφομαι λιγάκι για να του σπάσω όσο γίνεται περισσότερο τα νεύρα.

Βάζω κόκκινο μπορντό κραγιόν μια μπεζ σκιά και μαύρο eye liner. Δεν βάζω κάτι άλλο απλά το άρωμα μου και μεγάλους ασημένιους κρίκους.

Έτσι θα εμφανιζομουν σε κάποιον που θα ήθελα να περάσουμε μια υπεροχή νύχτα μαζί... Ή και μέρα και δεν έχω τέτοια προβλήματα εγώ.

Δεν έχω φορέσει και τους έγχρωμους φακούς επαφής με αποτέλεσμα να φαίνονται τα τρομακτικά μου μάτια...

Οποίοι και αν είναι αυτοί που θα γνωρίσω μετά από αυτό θα μείνουν με τις καλύτερες εντυπώσεις...

Και ο μπαμπάς θα θυμώσει.

Χαρούμενη με το επίτευγμα μου βγαίνω έξω από το δωμάτιο μου και κατεβαινω ήρεμα την σκάλα.

Τότε βλέπω ένα μικρό αγοράκι... Γύρω στα 6 να με κοιτάζει περίεργα και έναν άντρα... Πολύ ωραίο... Πάρα πολύ ωραίο κοντά στην ηλικία του μπαμπά μου να με κοιτάζει έκπληκτος.

His troublemaker Onde histórias criam vida. Descubra agora