Αλέξανδρος POV
Πλησιάζω την Ηρώ που κάθεται έξω στην πισίνα ακούγοντας μουσικη.
Αυτό που είπε ο Διονύσης με αγχωσε λιγάκι.
Δηλαδή τι μπορεί να κρύβει η Ηρώ σχετικά με την μητέρα της?
"Γεια..." Λέω καθώς κάθομαι δίπλα της.
"Γεια σου Αλέξανδρε..." Μου λέει κοιτάζοντας με.
"Ηρώ... Με πήρε τηλέφωνο ο Διονύσης... Και μου είπε... Πώς κάτι κρύβεις... Σχετικά με... Την μητέρα σου." Της λέω κατευθείαν αφού όλο αυτό με έχει φρικαρει.
"Πώς τα πετάς έτσι ρε Αλέξανδρε..." Λέει και κάθεται καλύτερα για να με κοιτάζει.
"Τι πως τα πετάω έτσι. Σε ρώτησα κάτι πολύ απλό. Αν κρύβεις κάτι για την μητέρα σου." Της επαναλαμβάνω.
"Τι εννοείς?" Με ρωτάει.
"Η Σεμέλη... Είπε στον Διονύση για όλα αυτά που της έκανε... Και... Όταν δεν έχει ιδέα πως πέθανε... Και για αυτό... Σε ρωτάω πολύ απλά... Αν κρύβεις κάτι..." Της επαναλαμβάνω και αφήνει μια ανάσα.
"Είναι... Είναι μεγάλη ιστορία." Λέει αμήχανα.
"Ωραία. Ξεκίνα να μου την λες." Της λέω αμέσως.
"Λοιπόν... Θυμάσαι πως... Η μαμά μου... Με γέννησε στο 16 της... Όπως γέννησα και εγώ την Σεμέλη μας." Αρχίζει να μου λέει.
"Και... Επειδή... Ήμουν μόνη μου και πήγαινα και σχολείο... Και μετά στο πανεπιστήμιο... Και μετά στην δουλειά.Οπότε έπρεπε να με βοηθήσει εκείνη στο να μεγαλώσω την μικρή μας..." Συνεχίζει να λέει αλλά την διακόπτω.
"Πώς ακριβώς να την μεγαλώσει? Κειδωνοντας την στο υπόγειο?" Την ρώταω κάπως εκνευρισμένος.
"Δεν τα ήξερα! Και μόλις έμαθα ακριβώς τι γινόταν... Τέλος πάντων άσε με να τελειώσω!" Μου φωνάζει.
"Δούλευα πολλές ώρες... Είχαμε και ανάγκη τα λεφτά... Και... Μια μέρα τέλος πάντων... Όταν η Σεμέλη ήταν μικρή ήρθε και μου είπε πως δεν θέλει να ξανά πάει να μείνει στην γιαγιά της... Και πως ήθελε νταντά... Εγώ δεν ήξερα... Δεν θα εμπιστευομουν και εύκολα σε μια άγνωστη το παιδί μου και ζήτησα πάλι της βοήθεια της μάνας μου. Μου έστελνε νταντάδες όμως όλες έφευγαν μέχρι που η Σεμέλη μου είπε να πηγαίνει απλά στην γιαγιά της." Συνεχίζει να λέει.
"Μετά από λίγα... Μετά από λίγα χρόνια... Όταν η Σεμέλη ήταν 12 γύρισε από το σπίτι της γιαγιάς της με μια τεράστια μελανιά στο μάγουλο της... Την ρώτησα τι έγινε αλλά δεν μου έλεγε. Απλά έβγαλε μια επιθετική συμπεριφορά και πήγε πάνω στο δωμάτιο της. Πήρα τηλέφωνο την μαμά μου και μου είπε ότι μάλωσε με κάποιον στο σχολείο... Αλλά... Όταν πήρα τηλέφωνο στο σχολείο... Μου είπαν ότι δεν έγινε κάτι. Εκείνη την μέρα... Όταν ρώτησα και την Σεμέλη μου είπε ότι ήταν εξωσχολικοι... Αλλά... Δεν ήξερα τι να πιστεύω. Γενικά... Δεν ήξερα τι να πιστέψω." Λέει ενώ φαίνεται νευρική.
YOU ARE READING
His troublemaker
Humor"Είμαι κόρη σου... Και εσύ δεν μπορείς να κάνεις τίποτα για να το αλλάξεις..."