Sex time

1.6K 155 184
                                    

(Ακολουθεί κεφάλαιο με πρόστυχο περιεχόμενο. Διαβάζετε με δική σας ευθύνη...💘😈)
Σεμέλης POV

"Σε παρακαλώ... Μην φύγεις." Του λέω με σπασμένη φωνή.

"Δεν έχεις δικαίωμα Σεμέλη μου να του λες τι να κάνει. Άντε Ντένις χάρηκα για την γνωριμία. Σε συμπάθησα αλλά επειδή με την μικρούλα μου από εδώ συμπαθησατε πολύ ο ένας τον άλλο άντε θα τα πούμε." Λέει ο μπαμπάς μου χαμογελαστός ενώ εγώ με τον Διονύση κοιταζομαστε στα μάτια.

"Ναι... Εμ Αλέξανδρε... Αν δεν θες να σε πάω στο σόι του άντρα που με φροντίζει τα τελευταία χρόνια... Που όλοι είναι τρελοί για δέσιμο... Σαν εμένα...  Οπότε πάμε." Του λέει η Μαργαρίτα καθώς τραβάει τον μπαμπά έξω από το σπίτι αφήνοντας με μόνη μου με τον Διονύση.

"Μου είχες πει... Ότι με αγαπάς." Του λέω κοιτάζοντας τα κάστανα του μάτια.

"Και εσύ. Αλλά με διώχνεις. Οπότε... Καλύτερα να φύγω. Θα πάρω τον γιό μου και την αδελφή μου... Να πάω να ξανά φτιάξω την ζωή μου." Μου απαντάει και γυρνάει το βλέμμα του αλλού.

"Σε αγαπάω... Για αυτό... Σε παρακαλώ... Μην φύγεις. Σε παρακαλώ... Σε ικετεύω. Μην φύγεις." Του λέω και δάκρυα κυλάνε στα μάγουλα μου.

"Ήθελα να μείνω μαζί σου... Για πάντα... Σε αγαπάω. Είμαι ερωτευμένος μαζί σου... Αλλά... Δεν μπορώ να μείνω εδώ μαζί σου. Κινδύνευσε ο Άρης μου. Και η Φωτεινή μου. Και... Όσο και να σε αγαπώ... Αγαπάω αυτούς τους δύο ακόμα περισσότερο." Μου λέει και νιώθω πραγματικά χάλια.

"Εγώ... Σε αγαπάω... Πιο πολύ από όλους. Και... Δεν θέλω να φύγεις από την ζωή σου. Σε ικετεύω. Μην φύγεις." Του λέω και αφού αφήσει την βαλίτσα του στο πάτωμα με πλησιάζει.

"Γιατί γαμώτο? Γιατί να σε γνώρισα έτσι? Γιατί τώρα?" Με ρωτάει χαϊδεύοντας το μάγουλο μου.

"Έτσι λογικά... Το ήθελε ο Θεός... Ή το κάρμα ή η ζωή τέλος πάντων..." Του λέω και πειράζει τα μαλλιά μου.

"Είσαι... Πανέμορφη. Αλήθεια. Είσαι ότι πιο όμορφο έχω δει. Έχεις τόσο μεγάλη καρδιά. Και είσαι καλή. Ίσως... Ίσως να είσαι ο καλύτερος άνθρωπος του κόσμου. Και σίγουρα... Είσαι μοναδική... Και πολύ έξυπνη και... Ταλαντούχα... Είσαι απλά... Ένας υπέροχος άνθρωπος... Και είμαι πολύ ερωτευμένος μαζί σου." Μου λέει και σκουπίζει τα δάκρυα μου.

"Αλλά... Έχω πολύ πιο σημαντικά πράγματα στην ζωή μου εκτός από τον δικό μου έρωτα. Σου είπα... Έχω την οικογένεια μου." Μου λέει και νιώθω άσχημα.

His troublemaker Where stories live. Discover now