Αλέξανδρος POV
Κάθομαι στο σαλόνι μόνος μου και πίνω ένα μπουκάλι ουίσκι. Αλλά από ποτήρι. Αυτή την φορά.
Περιμένω υπομονετικά εδώ και τρεις ώρες την Σεμέλη να επιστρέψει να μιλήσουμε όμως δεν έρχεται.
Την έχω πάρει πολλές φορές τηλέφωνο μέχρι που ο ηλίθιος ο Χάρης με ενημέρωσε ότι άφησε το κινητό της σπίτι.
Ο Διονύσης είναι πάνω και περιμένει και εκείνος κάτι που με ανησυχεί.
Γιατί περιμένει τόσες ώρες?
Υποτίθεται εκείνος απλά την προσέχει.
Γιατί ανησυχεί τόσο?
Πφ... Είναι το μικρότερο από τα προβλήματα μου αυτό.
Η Σεμέλη με ανησυχεί πάρα πολύ...
Που είναι τόσες ώρες?
Και γιατί τέτοια επιθετική συμπεριφορά με την Μαρία?
Δηλαδή θυμάμαι που μου έλεγε να κάνω παιδί μέχρι και με την Μαργαρίτα. Αγαπάει πολύ τα παιδιά και τον Άρη... Παίζει με την μικρή Μελίτη της αδελφή του Χάρη και θέλει να υιοθετήσουμε ένα παιδί.
Τώρα? Τι πρόβλημα έχει με την Μαρία?
Και που είναι τόσες ώρες?
Μάλλον θα έχει πάει να πιει σε κανένα κλαμπ για τελευταία φορά μέχρι να ξανά ανοίξουν τα μαγαζιά.
Αλλά το ότι είναι μόνη της το ότι δεν έχει το κινητό της και ότι δεν είναι μαζί της ο Διονύσης ή ο βλάκας ο Χάρης με ανησυχεί.
"Ξέρεις πως με το να πίνεις είναι δεν βοηθάει καθόλου ε?" Με ρωτάει ειρωνίκα η Μαργαρίτα.
"Δεν έχω την όρεξη σου." Της λέω πίνοντας από το ποτήρι μου.
"Η Σεμέλη... Δεν είναι τρελή. Και δεν νομίζω πως ζηλεύει. Κάτι άλλο συμβαίνει." Μου λέει καθώς κάθεται δίπλα μου.
"Της είπα να μιλήσουμε και σηκώθηκε και έφυγε." Της λέω χωρίς να την κοιτάζω.
"Ναι. Αφού περνούσες τόσο χρόνο με την άλλη." Μου λέει ενώ πίνει από το ποτήρι μου.
"Μα τότε θα έκανα τα ίδια λάθη που έκανα με την Σεμέλη. Την πρώτη μέρα που γνώρισα την Σεμέλη... Της μίλησα άσχημα. Την άφησα να φύγει την προσβαλλα λιγάκι... Μετά την βρήκα και είχε γίνει χάλια από το ποτό. Ήθελε να μου κάνει την ζωή δύσκολη... Προσπάθησα να την πλησιάσω... Άλλαν κάθε φορά που κάνω ένα βήμα μπροστά μετά ένα 100 βήματα πίσω." Λέω πίνοντας αυτή την φορά από το μπουκάλι.
ČTEŠ
His troublemaker
Humor"Είμαι κόρη σου... Και εσύ δεν μπορείς να κάνεις τίποτα για να το αλλάξεις..."