Νέα ζωή

1.1K 145 141
                                    

Λίγες μέρες αργότερα...
Σεμέλης POV

"Δεν το πιστεύω ότι παντρεύομαι με πολιτικό λόγο." Λέει η Μαργαρίτα με παράπονο.

"Δεν το πιστεύω ότι βαφτίστηκα τζάμπα." Λέει και ο μπαμπάς μου επίσης παραπονεμένος.

"Δεν το πιστεύω ότι θα δίνω κουμπάρα του πατέρα μου." Λέω εγώ ενθουσιασμένη.

"Δεν το πιστεύω ότι ζω αυτή την παρωδία. Άντε βρε παιδιά πάμε να φύγουμε!"  Φωνάζει η θεία Αγγελική χαϊδεύοντας την κοιλιά της.

"Αγγελική μην φωνάζεις γιατί ταράζεται η Λίλι μας!" Φωνάζει ανήσυχος ο μπαμπάς.

"Αχου! Μην με πρήζεις και εσύ όπως ο Αντώνης!" Φωνάζει η θεία και γελάω λιγάκι όπως και η Μαργαρίτα και η μαμά.

"Εντάξει Αγγελική μου... Ηρέμησε..." Της λέει κάπως αμήχανα.

"Η Αγγελική είναι στον έκτο μήνα της εγκυμοσύνης. Δεν υπάρχει περίπτωση να ηρεμήσει." Της λέει η μαμά μου καθώς μας πλησιάζει.

"Γιατί μαμά? Εγώ σε βασάνισα κατά τον έκτο μήνα της εγκυμοσύνης σου?" Την ρωτάω αθώα.

"Όχι αγάπη μου. Εσύ με βασάνιζες καθόλη την διάρκεια της εγκυμοσύνης. Από τότε που έβγαλες πόδια άρχισες να μου ρίχνεις κάτι κλοτσιες... Να μου τραβάς τον ομφαλό... Μέχρι τον έβδομο μήνα είχα ζαλάδες και εμετούς. Και στην γέννα ακόμα ανάποδα βγήκες και δεν σταματούσες να τραβάς τον ομφάλιο λώρο μέχρι που τον έκοψαν." Λέει η μαμά και γελάμε.

"Για αυτό δεν θέλω να μείνω έγκυος ποτέ. Αγαπάω τα παιδιά... Αλλά... Προτιμώ την υιοθεσία. Τι εγκυμοσύνη και βλακείες... Χαλάει και το σώμα... Δεν επιτρέπεται και το σεξ..." Λέω χαλαρά.

"Σεμέλη!" Με μαλώνει ο μπαμπάς.

"Εμένα πάντως... Μου άρεσε η ιδέα ότι ήμουν έγκυος... Και ότι θα έκανα παιδί... Μέχρι ενός σημείου." Λέει κάπως λυπημένη η Μαργαρίτα.

"Εμένα με κουράζει... Αλλά ανυπομονώ... Ανυπομονώ να κρατήσω την Λίλι μου στην αγκαλιά μου." Λέει η θεία Αγγελική καθώς χαϊδεύει ξανά την κοιλιά της.

"Ναι... Όλες θέλουμε να κρατήσουμε το μωρό στην αγκαλιά μας για να βγει από την κοιλιά μας." Λέει η μαμά μου.

"Δεν μπορώ να διαφωνήσω." Λέει η θεία.

"Τέλος πάντων γυναίκες. Πάμε στον γάμο επιτέλους μπας και νομιμοποιηθεί ποτέ αυτή η υιοθεσία." Λέει ο μπαμπάς μου.

"Εντάξει πήγαινε τώρα μπαμπά να σου φέρουμε εμείς την Μαργαρίτα στο δημαρχείο." Του λέω.

His troublemaker Where stories live. Discover now