This is love...

1.3K 144 318
                                    

Διονύσης POV

Κάθομαι με τον Άρη στο δωμάτιο του και τον βοηθάω στα μαθηματικά.

Τελικά το να κάνει ένα παιδί δευτέρας δημοτικού μαθηματικά τρίτης γυμνασίου δεν ήταν και η καλύτερη ιδέα που θα μπορούσα να έχω.

Αλλά δεν πειράζει.

Θα είναι σωστά προετοιμασμένος όταν μεγαλώσει και πάει στις μεγαλύτερες τάξεις...

"Μπαμπά μπερδεύτηκα." Μου λέει ο μικρός.

"Που?" Τον ρωτάω και μου δείχνει μια εξίσωση δεύτερου βαθμού.

"Τώρα θα πρέπει να κάνω διακρίνουσα?" Με ρωτάει.

"Ναι. Και να προσέχεις τα πρόσημα. Το +6 εδώ θα έπρεπε να γίνει -6." Τον διορθώνω.

"Ααα! Ναι σωστά!" Λέει συνεχίζοντας να λύνει την άσκηση που του έχω βάλει και τότε χτυπάει το κινητό μου και βλέπω πως είναι ο Αλέξανδρος για πέμπτη φορά σήμερα.

Για να με έχει πάρει τόσες φορές κάτι σοβαρό πρέπει να έχει γίνει.

Μήπως έπαθε κάτι η Σεμέλη μου?

"Εμ... Άρη επειδή πρέπει να απαντήσω την κλήση λύσε την άσκηση μόνος σου μέχρι να έρθω. Και να χρειαστείς βοήθεια απλά άσε την άσκηση και θα την λύσουμε μετά μαζί." Του λέω και γνέφει θετικά.

Τότε εγώ βγαίνω έξω από το δωμάτιο του και απαντάω την κλήση.

"Έλα Αλέξανδρε. Τι έγινε? Τι συμβαίνει? Έπαθε κάτι η Σεμέλη μου?" Ρωτάω αμέσως ανήσυχος.

"Γεια σου και σε εσένα Διονύση. Τι κάνεις?" Με ρωτάει κάπως ειρωνικά.

"Είναι η Σεμέλη καλά?" Του φωνάζω αγνοώντας τις ηλίθιες ερωτήσεις του.

"Ηρέμησε Ντένις. Μια χαρά είναι η κόρη μου. Μην σου πω καλύτερα από ποτέ. Είναι έγκυος στον τρίτο μήνα." Μου απαντάει αρκετά ήρεμα και μένω λίγο.

Τι είναι η Σεμέλη?

"Και... Και... Ποιανού είναι το παιδί?" Τον ρωτάω αν και είμαι σίγουρος για την απάντηση.

Το παιδί αυτό είναι δικό μου.

"Είναι ενός φίλου της. Βασικά ο Νικόλας από την ομάδα. Της έκανε μάθημα πληροφορικής και η Σεμέλη μου του έκανε μάθημα σεξουαλικής αγωγής και τώρα έμεινε έγκυος." Μου λέει όμως δεν τον πιστεύω.

Το παιδί αυτό είναι σίγουρα δικό μου.

"Και... Επειδή δεν είναι σωστό να γεννηθεί ένα παιδί εκτός γάμου... Και επειδή ότι είναι να κάνεις κάντο σωστά... Θα παντρέψω την αγαπημένη μου κόρη με τον Νικόλα σε λίγες μέρες. Και είσαι καλεσμένος." Μου λέει και νομίζω πως στραβωσε λιγάκι το σαγόνι μου.

His troublemaker Where stories live. Discover now