Τελικά καταφερατε και φτασατε πάνω από 200 σχόλια! Συγχαρητήρια! 💘💘💘
Σορι που δεν τα απάντησα τα περισσότερα αλλά είμαι πολύ κουρασμένη και τα σχόλια ηταν υπερβολικά πολλά 💘💘💘Ανοίγω τα μάτια μου και βλέπω ένα λευκό ταβάνι.
Θα έλεγα ότι πέθανα... Αλλά θα είναι όλα λευκά.
Αυτό σημαίνει πως είμαι στον παράδεισο γιατί λευκά είναι τα σύννεφα και εγώ σίγουρα όταν πεθάνω θα πάω στην κόλαση.
Σηκώνομαι και νιώθω αρκετά ζαλισμενη...
Στο χέρι μου υπάρχουν σολινακια και αμέσως εγώ τα βγαζω με τον σωστό βέβαια τρόπο για να μην πάει κάτι λάθος...
Κάθομαι ξαπλωμένη σαν τον Τουταγχαμόν και περιμένω απλά κάποιαν να έρθει να μου πει τι στο καλό μου συμβαίνει και να μου κάνει παρέα...
Τότε μπαίνει μέσα στο δωμάτιο ο κύριος Χρήστος κρατώντας ένα αρκουδάκι.
"Γεια..." Μου λέει και του χαμογελάω.
"Γεια...." Του λέω και κάθεται δίπλα μου.
"Πως νιώθεις?" Με ρωτάει.
"Δεν ξέρω... Μάλλον καλά. Πότε θα φύγω?" Του λέω και γελάει.
"Ηρέμησε μικρή. Θα βγεις όταν θα πει ο γιατρός. Και... Δεν είμαι κηδεμόνας σου για να μπορέσω να υπογραψω καμία υπεύθυνη δήλωση για να βγεις νωρίτερα." Μου λέει και τον κοιτάζω πονηρά.
"Αλλά είσαι αστυνομικός. Μπορούμε να το σκασουμε." Του λέω και γελάει λιγάκι.
"Δεν γίνονται αυτά μικρή." Μου λέει γελώντας.
"Α! Και στο μεταξύ! Σου πήρα αυτό το αρκουδάκι. Ξέρεις... Γιατί νομίζω πως... Είσαι αρκετά μόνη σου. Γενικά στην ζωή σου." Μου λέει και μου δίνει ένα μοβ μεσαίου μεγέθους αρκουδάκι.
"Ξέρεις... Μοβ... Σαν τα μαλλιά σου." Μου λέει και γελάω λιγάκι.
"Ευχαριστώ." Του απαντάω και μου χαμογελάει.
"Λοιπόν... Ποιό είναι το σχέδιο απόδρασης?" Τον ρωτάω και γελάει.
"Το κανένα. Δεν υπάρχει περίπτωση να το σκασουμε." Μου ξεκαθαρίζει.
"Γιατί? Δεν θες να περάσουμε καλά? Έλα δεν έχεις πλάκα!" Του λέω με πείσμα.
"Πριν λίγο αιμορραγουσε η μύτη σου ήσουν σχεδόν over dose από τα ναρκωτικά. Παρά λίγο να πεθάνεις. Και θες να το σκασουμε από το νοσοκομείο για να διασκεδάσεις?" Με ρωτάει.
ESTÁS LEYENDO
His troublemaker
Humor"Είμαι κόρη σου... Και εσύ δεν μπορείς να κάνεις τίποτα για να το αλλάξεις..."