Σεμελης POV
"Σεμέλη... Έλα... Σεμέλη ξύπνα..." Ακούω τον Διονύση να μου λέει ενώ με σκουνταει.
"Μμμμ... Άσε με... Νυστάζω..." Λέω ενώ αλλάζω πλευρό.
"Έλα ξύπνα... Πρέπει να φύγουμε." Μου λέει ενώ πάει να μου πάρει την κουβέρτα όμως δεν τον αφήνω.
"Πήγαινε και έρχομαι." Του λέω ενοχλημένη.
"Ξύπνα επιτέλους!" Μου φωνάζει αρπάζοντας την κουβέρτα μου και αμέσως σηκώνομαι.
"Έλα! Δώσε μου πίσω την κουβέρτα μου!" Λέω σαν μωρό.
"Κορίτσι μου πρέπει να φύγουμε! Υπάρχει περίπτωση ο ψυχακιας να είναι εδώ κοντά μας..." Μου λέει και φρικαρω.
"Τι? Και γιατί δεν με ξυπνούσες τόση ώρα?" Ρωτάω καθώς σηκώνομαι.
"Λοιπόν βάλε την φόρμα σου και το φουτερακι σου και φεύγουμε." Λέει και τον κοιτάζω.
"Θα βγω έξω φορώντας απλά μια φόρμα?" Τον ρωτάω έκπληκτη.
"Γιατί κακό είναι?" Με ρωτάει κάπως ειρωνίκα
"Όχι άλλα ποτέ δεν βγαίνω απλά δεν βγαίνω ποτέ έξω απλά ντυμένη. Μου αρέσει να ντύνομαι πιο... Γκράντε ντυμένη." Λέω και ρολαρει τα μάτια του.
"Ντύσου κοπέλα μου! Θα ταξιδεύουμε με το αμάξι τρεις μέρες!" Μου φωνάζει και τον κοιτάζω με απορία.
"Γιατί καλέ που θα πάμε? Ή μάλλον που είμαστε?" Τον ρωτάω.
"Δεν χρειάζεται να ξέρεις. Άντε βάλε κάτι άνετο και φεύγουμε αμέσως. Τα πράγματα τα έχω όλα έτοιμα. Μην αργήσεις." Μου λέει και φεύγει από το δωμάτιο.
Βάζω μια μαύρη φόρμα και το ροζ φουτερακι μου με αυτακια γάτας λευκά ροζ αθλητικά μποτάκια και πάω μέσα στο μπάνιο για να πλυθω και να βάλω τους φακούς μου.
Αφού ετοιμαστώ και κάνω τα μαλλιά μου μια γαλλική πλεξούδα βγαίνω έξω και ο Διονύσης με κοιτάζει.
"Έβαλες μωβ φακούς επαφής?" Με ρωτάει ο Διονύσης.
"Ναιπ." Απαντάω χαλαρά.
"Πήγαινε βγάλε τους και βάλε τα γυαλιά σου. Σου είπα θα είμαστε τόσες μέρες στο αμάξι... Θα πάθουν τίποτα τα μάτια σου." Μου λέει και με μούτρα πάω πάλι στο μπάνιο βγάζω του φακούς μου και βάζω τα μεγάλα μαύρα γυαλιά μου.
"Λοιπόν όλα τα υπόλοιπα ρούχα θα μείνουν εδώ. Έχω πάρει φαγητό. Τουαλέτα θα πηγαίνουμε μαζί και θα προσέχουμε. Εντάξει?" Με ρωτάει και γνέφω θετικά.
KAMU SEDANG MEMBACA
His troublemaker
Humor"Είμαι κόρη σου... Και εσύ δεν μπορείς να κάνεις τίποτα για να το αλλάξεις..."