"Hello love"

2.2K 193 207
                                    

Πριν λίγα λεπτά το ιδιωτικό μου αεροπλάνο προσγειώθηκε στην Θεσσαλονίκη και τώρα κάθομαι σε μια καφετέρια στην παραλιακή και περιμένω να έρθει η Ηρώ.

Νιώθω... Περίεργα.

Εννοώ... Θα δω ξανά τον εφηβικό μου έρωτα μετά από 16 χρόνια ενώ με είχε εγκαταλείψει και μου στέρησε την κόρη μου...

Την οποία κόρη μου δεν είμαι ακόμα σίγουρος αν την αγαπώ ή όχι και απλά νιώθω μια ηθική υποχρέωση να την στηριξω...

Η ώρα είναι 10 το πρωί και έστειλα πριν μερικές ώρες μύνημα στην Ηρώ ότι έρχομαι για να μιλήσουμε σοβαρά για τον μικρό μπελά που αποφάσισε να φέρει στον κόσμο και μου είπε να συναντηθούμε στην καφετέρια στην οποία βρίσκομαι...

Την βλέπω να μπαίνει μέσα στην ήσυχη ζέστη καφετέρια και οι παλμοί της καρδιάς μου ανεβαίνουν...

Όπως τότε που ήμουν έφηβος και την είδα να μπαίνει μέσα στην τάξη για πρώτη φορά.

Η καινούργια πανέμορφη έξυπνη μαθήτρια...

Ήμουν τόσο τυχερός που εκείνη την μέρα η ξινή γριά καθηγήτρια με άλλαξε θέση γιατί μιλούσα με τον κολλητό μου τον Φάνη και κατέληξα να έχω την Ηρώ για διπλανή μου...

Την κοιτάζω και μπορώ να πω πως δεν έχει αλλάξει καθόλου.

Καλά έχει κόψει τα τότε μακριά μαύρα μαλλιά της σε ενα μακρύ καρέ και μπορώ να πω πως της πάνε.

Φοράει ένα μπλε τζιν παντελόνι και από πάνω ένα γκρί πουλόβερ -τοσο μακρύ όσο και το χθεσινο φόρεμα της θυγατέρας μου- και από πάνω ένα μαύρο μπουφάν. Επιπλέον φοράει μποτάκια μέχρι την γάμπα περίπου  μαύρου χρώματος με ένα μικρό τακούνι μιας και δεν χρειάζεται επιπλέον ύψος αφού είναι έτσι και αλλιώς ψηλή.

Σηκώνομαι προκειμένου να με εντοπίσει και να έρθει κοντά μου όμως όταν τα μάτια μας έρχονται σε επαφή μένουμε και κοιτάζομαστε για μερικά δευτερόλεπτα...

Κοιτάζω τα μάτια της και όλες αυτές οι όμορφες αναμνήσεις που είχαμε περάσει αυτούς τους 9 μήνες της δευτέρας λυκείου...

Με έκανε να θέλω να πάω σχολείο μόνο και μόνο για να την δω και να κάτσω μαζί της...

Να μυρισω το άρωμα της...

Να ακούσω την φωνή της...

Να θαυμασω το χαμόγελο της...

Να χαθω στα μάτια της...

Να μαγευτω από το γέλιο της...

Να αντιγραψω από το γραπτό της για να μην πατήσω στα διαγωνισματα...

His troublemaker Where stories live. Discover now