giriş

22.9K 941 364
                                    

Bazı kavramlara yabancı kalmayın diye minik bir tanıtım kısmı.

NOT: Kavramları ezberlemenize gerek yok, kitapta bahsedince ne olduğunu açıklıyorum :)

1》Güç Seviyeleri

SS, S, A, B, C, D, ve E olmak üzere yedi bölümden oluşur.

Güç seviyesi E olan birisinin gücü 1-20 seviye arasındadır.

D=21-40 seviyeler arası

C= 41-60 seviyeler arası

B=61-80 seviyeler arası

A=81-100 seviyeler arası

S=101-120 seviyeler arası

SS=121-140 seviyeler arasında olanlar için kabaca bir tabir olarak kullanılır. 140 seviyenin üzerindekilere verilen tam bir isim yoktur, çünkü 140'a ulaşabilen herhangi biri olmamıştır. 100. seviyeye ulaşan bir insan darboğaz denilen bir engele takılarak gelişimini durdurur ve daha ileriye gidemez ancak darboğazı aşan bir insanın seviye atlaması aynen devam eder.

Darboğaz öyle güç bir engeldir ki, o engeli yıkmak için yoğun miktarda içsel enerji (mana) gerekir ancak gereken enerji miktarı kişiyi kolayca öldürebileceğinden pek çok kişi darboğaza takılı kalmayı tercih eder. Tarih boyunca darboğazı geçebilen on ya da on beş kişi vardır. Ancak gerçek olup olmadığı tam olarak bilinmez. Ya da gizli kalmayı tercih ederler.

2》Para Birimleri

100 Bakır= 1 Gümüş

100 Gümüş= 1 Altın

100 Altın= 1 Saray Sikkesi

3》Zindanlar ve Zindan Türleri

Zindanlar çok eski zamanlardan beri var olan geçit kapılarıdır. Görünümleri bir karadeliği andırır ve boyutları 10-15 metrekare arasında değişebilir. Zindan kapıları, zindanın seviyesine göre farklı renklere bürünür.

●SS seviye bir zindanın kapısı KIRMIZI,

●S seviye bir zindanın kapısı TURUNCU,

●A seviye bir zindanın kapısı SARI,

●B seviye bir zindanın kapısı YEŞİL,

●C seviye bir zindanın kapısı MAVİ,

●D seviye bir zindanın kapısı LACIVERT,

●E seviye bir zindanın kapısı MOR renklerine sahiptir.

Bazı durumlarda zindanların renkleri siyah olur ve sonradan kendi seviyesinin rengine döner. Bu gibi sonradan seviyesinin rengine dönen kapılara Sahte Kapılar da denilebilir. Bu tür kapılardan geçmek oldukça tehlikelidir.

Bir zindanı kapatmak için, o zindanın bossunu öldürmek şarttır. Doğal olarak bossu ölen bir zindan yaklaşık 1 saat içinde kendini kapatacaktır. Olur da zindan kapanmadan içinden çıkamazsanız, zindan yenilenirken sizi de kendinin bir parçası yapar ve aynı zindan yeniden açılsa bile zindandan çıkamazsınız.

Blind Warrior  [Tamamlandı]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin