ważna notka pod spodem!!
Dni naszego pobytu w Los Angeles upływały, a my nadal nie wiedzieliśmy, kiedy wrócimy. Było mi trochę smutno, bo święta w tym roku chciałam spędzić z rodziną.
Jednak byłam ze wszystkimi w stałym kontakcie i wiedzieli w jakiej jestem sytuacji. Na szczęście jesteśmy tu dużą grupą i będą wesołe święta.
Lexy jest bardzo religijną osobą i chciała iść do kościoła, jednak pozostaje jej tylko oglądanie mszy online. Widziałam, że było jej smutno z tego powodu.
Sama nie jestem zbytnio religijna, ale akceptuje każdą wiarę i cieszy mnie, kiedy ktoś pielęgnuje rodzinne tradycje bądź wybiera swoją własną drogę.
U mnie w domu raczej nie praktykowano żadnej religii, chociaż miałam chrzest i bierzmowanie. Nie czułam więzi z żadnym bogiem, wiec stwierdziłam, że bez sensu jest udawać że się w coś wierzy.
- Wszystko dobrze? - Zapytała brunetka, wyrywając mnie z zamyślenia. - Znowu w swoim własnym świecie?
- Aż tak to widać? - Zaśmiałam się, po czym zaczęłyśmy rozmawiać o jakiś pierdołach związanych z naszym domem.
Jednak moje myśli ciagle uciekały w innym kierunku, chociaż trudno było powiedzieć w jakim. Z jednej strony w moich myślach ciągle był Kuba i podobało mi się to, ale z drugiej był dom X i to, czy gdy wrócimy nasz związek przetrwa.
Jednak z Warszawy do Krakowa jest kawałek drogi, a ja nie mam prawa jazdy ani czasu, aby tam dojeżdżać. Chociaż Stuart i Karol ostatnio coś wspominali o połączeniu sił, ale nie mogę nic zdradzać.
- Hej dziewczyny, o czym gadacie? - Zapytał Mikołaj schodzący po schodach.
- O twojej aktywności na YouTube ostatnio, jestem pod wrażeniem. - Przyznałam, a chłopak mimowolnie się uśmiechnął. - Ja wole zostać na Instagramie, tam jest bezpieczniej niż na YouTube.
- To akurat prawda. - Przyznał Tromba, podchodząc do nas. - Na YouTube zrobisz jedną rzecz źle i to już może wywołać dramę.
Nasza rozmowa szybko się zakończyła z powodu nagrywania odcinka na kanał Marty, która już na nas czekała.
Braliśmy w nim udział w dwóch czteroosobowych zespołach; Mikołaj, Marcin, Kasia i Tromba oraz Ja, Lexy, Karol i Kacper. Tak jakoś wyszło.
- Dobra, a więc pierwsza konkurencja to geografia. - Powiedziała Marta, a ja od razu zgłosiłam się do odpowiedzi. - Ile krajów Ameryki Południowej potrafisz wymienić?
Odcinek okazał się całkiem śmieszny, mimo zepsutego humoru Karola, który znów pokłócił się z Werą. W ich związku ostatnio nie jest najlepiej, ale wierzę, że z tego wyjdą.
Po nagrywkach ja i Kacper poszliśmy się przejść dookoła domu. Kuba i Julka nagrywali jakiś głupi challenge razem, wiec stwierdziliśmy, że spędzimy trochę czasu razem.
- Wszystko u Ciebie dobrze? - Zapytał mnie Błoński, a ja spojrzałam na niego niezrozumiałym wzrokiem. - Wyglądasz ostatnio trochę inaczej.
- Wszystko jest w jak najlepszym porządku. - Odpowiedziałam szczerze. - A jak tam u Ciebie i Julki?
- Normalnie. - Wzruszył ramionami, a ja spojrzałam na niego błagalnym wzrokiem. - Ona chciałaby czegoś więcej, ale ja niezbytnio.
- Uu, widzę że grubo. - Uderzyłam go w ramie, a on zaczął się głośno śmiać z mojego uderzenia.
- Pełne naładowanie? - Zapytał rozbawiony, a ja chwilę później zaczęłam się śmiać razem z nim. - Dobra, w tym tempie nigdy nie obejdziemy tego domu, chodźmy szybciej.
Przyspieszyliśmy trochę tempo i zaczęliśmy rozmawiać na całkiem normalnie tematy, co zdarza się dość rzadko. Przeważnie rozmawiamy o jakiś głupotach bądź wspominamy początki mojego pobytu w Teamie.
W pewnym momencie poczułam uderzenie i upadłam na ziemie, nie wiedząc co się dzieje.
hejka ludziki!
sorki ze taki krótki, ale przychodzę do was z zapytaniem.
zastanawiam się nad zrobieniem świątecznego specjalu i mam dla was dwie opcje do wybrania.
- Wielkanoc w domu w Los Angeles w dwóch wersjach; w jednej Asia jest z Kubą, a drugiej śnią jej się święta, gdy jest w związku z Kacprem.
- Wielkanoc z dwóch perspektyw, czyli jeden rozdział będzie normalny, a drugi bonusowy w perspektywy innego domownika.jeśli wolisz opcje pierwsza, odpowiedz na ten tekst 1, a jeśli drugą napisz 2 i jaki miałby to być bohater. Następny rozdział w niedziele!
CZYTASZ
nowa w teamie | team X i ekipa friza
Fanfiction17-letnia dziewczyna przyjeżdża do domu X dzięki konkursowi Julii Kostery. Jak historia potoczy się dalej?