#05.04.20#
Słońce wlatujące przez odsłonięte okno raziło mnie w twarz i nie pozwalało spać.
Podniosłam się na łokciach i rozejrzałam po sypialni. W pokoju byłam tylko ja, a podłodze, na samym środku leżały dwie pary butów i moja kurtka.
Spojrzałam na swój ubiór i zdałam sobie sprawę, że spałam w sukience.
Wygrzebałam się z łóżka i narzucając na ramiona koc, wyszłam z pokoju.Szłam powoli przez swoje mieszkanie i rozglądałam się w poszukiwaniu Jonah. Znalazłam go w kuchni. Siedział z głową opartą o rękę, a przed nim stał kubek z kawą.
-Nie pojmuję tego, że wypiłaś więcej ode mnie a normalnie funkcjonujesz - podniósł głowę i spojrzał na mnie ze zmrożonymi oczami.
-Też nie czuję się najlepiej - mruknęłam do niego i odwróciłam się aby zrobić sobie herbatę - idź pod prysznic a ja zrobię śniadanie.
-Chyba obiad, jest południe, a pod prysznicem już byłem - spojrzałam na zegar i zobaczyłam że była już 3 pm.
-Dobra - wywróciłam oczami wrzucając do kubka saszetkę z herbatą i wyszłam z kuchni.
Moim celem była łazienka, ale zanim tam poszłam, zahaczyłam o sypialnię. Wyjęłam z szafy czarną koszulkę na ramiączkach, tego samego koloru spodnie i zapinaną bluzę. Nie było sensu żebym później zmieniała ubrania, bo miałam wieczorem jechać na wyścigi. Musiałam tylko powiedzieć o tym Jonah.
Zamknęłam się w łazience i weszłam pod prysznic.
Tego było mi potrzeba.
Po powrocie do domu byłam zbyt zmęczona i pijana żeby myśleć o jakiejkolwiek kompieli, po prostu położyłam się do łóżka.-Sofia! - usłyszałam głos Jonah - odbierz!
-Biorę prysznic! - krzyknęłam nalewając na dłoń żel - ty odbierz.
-Mycha, Gabbie chce z tobą rozmawiać - brunet zapukał do drzwi a ja owinęłam się w ręcznik i otworzyłam je.
-O co chodzi? - zapytałam przykładając telefon do ucha.
-Sprawdź szybko co piszą w internecie! - wrzasnęła mi do telefonu.
-I to jest powód dla którego musiałam wyjść z pod prysznica? - uniosłam brew.
-Mają fotki jak całujecie się z Jonah! - zdębiałam.
-Skąd? - spojrzałam na chłopaka który ciągle stał w drzwiach i przyglądał mi się uważnie.
-Nie wiem, ale lepiej je zobacz - rozłączyła się a ja włączyłam internet.
-Coś się stało? - zapytał.
-Podobno nasze zdjęcia są w internecie - mruknęłam.
-Co? Niby skąd? - brunet stanął tuż za mną i patrzył mi przez ramię w telefon.
Nie musiałam długo szukać zdjęć. Od razu zobaczyłam sporo fotek z imprezy gdzie ja i Jonah się całowaliśmy.
"Jonah Marais ma dziewczynę?
W sobotę tj. 04.04.2020r. odbyła się impreza urodzinowa jednego z członków znanego boysbandu Why don't we - Daniela Seavey i jego przyjaciółki z dzieciństwa Sofii (oboje kończą 21 lat).
Dziewczyna rok temu wprowadziła się do wspólnego domu chłopaków, ale po niecałych dwóch miesiącach wynajęła własne mieszkanie.
Częstym gościem był u niej Jonah Marais - przyjaciel Daniela.
Fani Maraisa od dawna zastanawiali się czy ich idol ma dziewczynę.
Na początku oboje zaprzeczali plotkom jakoby między nimi była chemia, jednak ostatnie fotografie są jasnym dowodem!
>>zobacz zdjęcia <<
Zdjęcia nadesłała nam osoba z bliskiego otoczenia pary.
Między nimi ewidentnie iskrzy. Piosenkarz i jego partnerka często widywani są na mieście, jednak między nimi nigdy nie dochodziło do żadnych gestów!
Jednak osoba, która nadesłała nam zdjęcia pary, zdradziła, że ich związek trwa już prawie od początku roku! Jonah i Sofia chcieli prawdopodobnie utrzymać swój związek w tajemnicy, ale tak gorące zdjęcia aż proszą się o udostępnienie!
>>zobacz zdjęcia <<
Jak na nowy związek gwiazdora zareaguje jego była dziewczyna - Tatum Dahl? Stosunki między Dahl a zakochanymi są koleżeńskie, ale czy po takiej informacji nic się nie zmieni?
Z zapartym tchem będziemy śledzili losy tej dwójki i skrupulatnie informowali was o wszystkim! "
>>Jonah Marais i Tatum Dahl - czy nadal są razem?! <<
>>Jonah Marais widziany z tajemniczą dziewczyną! <<
CZYTASZ
I promise, i help you ~ Jonah Marais
FanfictionZwykła, niepopularna dziewczyna z bagażem doświadczeń i sławny, utalentowany, nie najskromniejszy facet to scenariusz typowej historii miłosnej. Może tym razem będzie tak samo.... a może całkiem inaczej? Jeśli chcesz poznać historię (miłosną?) tro...