Merhaba, merhaba... Finalden geldim buraya... Garip. Ve bir hatırlatma yapmak istiyorum.
Bu fanfiction sadece Harry Potter kitapları ve ilk iki Fantastik Canavarlar filmine dayanarak yazıldı. 3. Film çıkmadan çok önce... 3. Filmle hiç bir alakası yok, 3. Filmi izlemedim, hatta yarın vizyona giriyor.
Sadece 3. Filmi beklerken o uzun arada, ilk 2 Filmi dikkate alınarak yazıldı.
İlk bölümler çok acemice ama sonralarda eğlenebileceğinizi iddia ediyorum.. Yani biz eğlenmiştik :)
Buyurun, hoşgeldiniz...
~~~~
Tom Riddle güzel bir prensese aşık olmasıyla iyi kalpli bir prense dönüşecek bir canavar mıydı?
Hayır!
Tam tersi, o prensesi de bir canavara çevirdi...
Haa prenses dediğime bakmayın, bu prenses o bildiğimiz prenseslerden değil...
Sadece iyi kalpli bir kral tarafından büyütüldü..
Aslında o da bir canavarın kızıydı...
Başka bir canavara aşık olan...Karanlığın prensesi olarak doğup, aydınlığın prensesi olarak büyüyen bir kız...
Tarafları karıştıran bir prenses...
Sonunda hangi tarafı seçecek?İyi veya kötü?
Hayır o hep arada kalıcak...
Sadece gri...Gellert Grindelwald'un kızı
Albus Dumbledore'un büyüttüğü ve her şeyden çok sevdiği bir kız.
Tek arkadaşı Tom Riddle'a aşık olan bir kız.
Alanis Fallon GrindelwoldÖzet
Sırf Grindelwald'un kızı olduğu için canavar lakaplı, dışlanan bir kız. Tek arkadaşı Tom Riddle'a aşık olan bir kız, Tom Riddle'ın sevgiyi hissedebildiği tek kişi. Babası olarak gördüğü Dumbledore tarafından sırf Tom Riddle'la olan arkadaşlığı yüzünden kendi zamanından koparılıp geleceğe, 1995'e gönderilir. Peki Tom Riddle'ın Lord Voldemort adlı bir canavara dönüştüğünü öğrenirse ne olur? Ya Voldemort ailesi olarak gördüğü, sevgiyi hissedebildiği ve esrarengiz şekilde ortadan kaybolan kızın şimdi Hogwarts'ta olduğunu öğrenirse?
İsimlerin anlamı
Alanis: değerli
Fallon:liderin kızıMerhaba ilk defa yazıyorum. Mutlaka yanlışlarım olucak. Karantina da sıkılmaktansa kafamda kurduğum hikayeyi yazıya dökmek istedim.
Bu benim kurgum olduğu için normal hikaye ile uyuşmuyor bende bazı tarihleri değiştirdim
Tom- 1926 de doğdu
Alanis- 1927 de doğdu
Grindelwald 1929 da yenildi.
1939 de Tom Hogwarts'a başladı.
1939'da Alanis Hogwarts'a başladı.
1944'de Alanis 1995'e gönderildi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gri Prenses (Grindelwald'un Kızı)
FanfictionGrindelwald'un kızı, Dumbledore'un büyüttüğü ve her şeyden çok sevdiği bir kız. Tek arkadaşı Tom Riddle'a aşık olan bir kız. Karanlığın prensesi olarak doğup aydınlığın prensesi olarak büyüyen bir kız. Tarafları karıştıran bir prenses. Sonunda hangi...