BAB 8

131 28 0
                                    

MEDIA ; Farha Arina

" Wei , laki dengan Ryan tadi tu siapa ? " soal Angah . Aku mengeluh perlahan . Aii ini Iskandar punya pasal la nak tunggu dengan aku sekali masa balik makan ais kepal tadi tu . Nasib Ryan ada dekat situ kalau tidak tinggal aku dengan mamat singa ni . Pea pula kena balik awal kebetulan ibunya lalu di gerai itu .

" Kawan Ryan la " jawabku lalu melipat baju aku masuk ke dalam almari baju milik ku . Angah pula senang hati dia ja baring atas katil aku sambil memandang kelakuan aku memasukkan baju ke dalam almari .

" Ceh , nak menipu aku pun agak agak la Arin . Boyfriend kau eh ? haa bagitau mak dengan abah yang kau dah ada boyfriend  dekat sekolah " usik Angah . Aku terus membaling bantal yang berdekatan dengan diriku pada Angah yang singgah di mukanya .

" Merepek laa kau ni . Tak ada masa aku nak bercinta cintun ni mahu kena perambat dengan abah nanti "

" Padan muka kau masa tu HAHAHAHA " tawa Angah . Aku menjelingnya . Tak ada masa aku nak layan abang aku paling annoying ni nasib tak ada Farid kalau tidak mahu kena sakat menyakat dengan dia orang kalau la kak Long ada hm mesti dia akan back up aku dengan dua makhluk ni .

Sedang Angah mengusik aku .....

TING !

telefon Samsung aku berbunyi di meja belajar milik aku .

Aku menuju ke meja belajar aku lalu meng on kan telefon aku . Aku mengerut dahiku . Aih siapa pula wassap aku malam buta ni .

" Dah la aku nak masuk bilik , esok aku nak keluar dengan member aku . Tata , goodnight ! " pamit Angah . Jap , aku geli ayat yang terakhir dia itu , euww bluerkkk !

Aku terus ke aplikasi Whatssap aku .

Unknown ;
- hi sayang ! 😎

Euw siapa pula sayang dia ni ?! Eeee , geli aku membacanya !!!!!!! BLUERKKK !

You ;
- sapa pula sayang kau ?!!! 😠

Unknown ;
- alaa garang nya girlfriend aku ni
- ni aku la boyfriend kesayangan kau 😜

WHAT ?! Macam mana dia boleh dapat nombor telefon aku ni ?

Wait .....

You ;
- ni mesti Ryan bagi nombor aku ni dekat kau
- eee kau nak apa ha ?
- tak cukup ke kau kacau aku dekat sekolah
- ni dekat telefon pun kau kacau juga ! 😤

Mamat Singa ;
- woi lek laa
- satu satu boleh tak
- ni sampai berderet kau send ni , mau pening aku

You ;
- eleh pening konon padahal dia yang mula wassap orang malam buta ni

Mamat Singa ;
- alolo sayang aku ni merajuk eh
- meh kita nak pujuk princess Iskandar ni 😗

You;
- pergi mampus dengan pujukan kau tuu !
- tak ingin aku nak dekat kau , aiyyy !!!

Mamat Singa ;
- amboi kau sombong eh
- tengok la nanti kau akan suka dekat aku balik , wait and see sayang 💕

Hi , Mr Annoying ! [ C ]Where stories live. Discover now