BÖLÜM 7

18K 1.5K 302
                                    

*İyi okumalar 🖤*


Gözüme aniden giren ışıkla uyandım. Biri önce sağ gözüme sonra sol gözüme ışık tutmuştu. Işığı çekmişti ama hala göremiyordum.

"Kendine geldi Bay Arnold 'a haber verin, " dedi bir kadın sesi. Nerede olduğumu anlamamıştım. Etrafımdakiler kimdi onu da bilmiyordum.

Yavaşça gözlerimi açıp görmeye çalıştım. Yavaş yavaş alışıyordum. Birkaç dakika sonra nihayet tam anlamıyla görebiliyordum.

Bir hastane odasındaydım. Ama kamptaki gibi değildi. Bu sefer gerçek bir hastane odasıydı. Koluma serum takılmıştı. Doğrulmaya çalışmıştım ama hiçbir yerimi hareket ettiremiyordum. Yüzüm hariç tüm vücudum felç geçirmiş gibiydi.

Hareket edemedikçe daha çok çırpınıyordum. Kafamı kaldıramadığım için yanıma gelen adamı farkedememiştim. Elini omzuma koyup "Sakin ol. Geçici bir şey bir saate geçer merak etme. Daha rahat hissedeceksen seni ben doğrultabilirim ," dedi ve izin ister gibi bana baktı .

Hiç istemesem de başımla onayladım. Sırtımdan destekleyerek beni hafif şekilde doğrulttu. Yastığımı da düzelttikten sonra yan tarafımdaki koltuğa oturdu.

"Bir çok sorun olduğunu tahmin edebiliyorum. Ama önce kendimi tanıtayım. Adım Arnold Arachnos. Ve sen de Carmen 'sin. Bu kısmı atladığımıza göre diğer kısma geçebiliriz.

Şu an bir hastanede olduğunu farketmişsindir. Hatırlarsan en son kampta Ella tarafından vurulmuştun. Ahh Ella olduğunu bilmiyordun hatta onu tanımıyorsun bile ; her neyse konuşmamız gereken daha önemli şeyler var.

Orada gerekli tedaviyi almayacağını bildiğim için daha önce hiç kimse için yapmadığım bir şey yaptım.Ve seni oradan aldırıp bu hastaneye getirttim. Eğer bunu yapmasaydım şu an bir ölüydün. Daha sonra teşekkür edebilirsin tatlım. Konumuza dönecek olursak hazır seni bulmuşken uyarayım. Oradayken çok tehlikeli hamleler yaptın. Kendi canını çok tehlikeye attın. Kendi başına buyruk şekilde davrandın. Ama benim istediğim şey bu değil.

Elbette cesur oluşun zekan beni etkiledi .Ama nedense emirlere uymayacaksın gibi bir his var içimde. İşte biz bunu istemiyoruz. Diğerlerinin aksine seni oraya göndermemizin sebebi silah kullanmak fiziksel beceriler kazanabilmen değil. Hepsi sen de fazlasıyla var.

Senden beklediğimiz şey takımla beraber çalışmayı , insanları dinlemeyi öğrenmeyi ve tek başına olmadığını hatırlaman. Kısacası insanlarla uyum içerisinde davranabilmeni gerekirse lider olup onları yönetmeni istiyoruz. Sen de eksik olan şey bu. Umarım oradaki yaşantında bunu öğrenebilirsin. Yine çok konuştum değil mi ? Evet biraz da sen konuş bakalım. Bana soru sormak istediğin çok belli şim-" sözünü kesen şey dışarıdan gelen bağrışmalardı.

" Bırakın beni! Bırakın dedim! Amca onu görmeme izin ver lütfen! Bir kere bile olsa iyi olduğunu görmek zorundayım. Amca!" dışarıda sesinden anladığım kadarıyla genç bir adam bağırıyordu.

"Upss,ufak bir pürüz çıktı. Halledip hemen geliyorum tatlım ," deyip gülümsedi ve kapıyı açıp çıktı.

Hemen hareket etmeye çalıştım ama hala olmuyordu. Ben de kulak kesilip dinlemeye başladım.

KARMAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin