BÖLÜM 50

10K 847 383
                                    

*Bugünün şerefine ikinci bölümü de atayım dedim. Keyifli okumalar 🖤*


Uyandığımda ilk hissettiğim şey burnuma gelen kokusuydu. Yanımda uyuduğunu düşünüp gözlerimi açmıştım. Ama yanıldığımı anlamam çok uzun sürmemişti. Onun yatağında yatıyordum ama o yanımda değildi. Çünkü benim yüzümden bayılmıştı.

Yataktan hızlıca çıkıp kapıya yöneldim. Kapı kilitli değildi çünkü kilitleyen kişi burada değildi.Kapıdan hızlıca çıkarken birine çarpmıştım. Brian düşmeden önce beni tutmuştu. Yüzüne bakıp bir cevap aradım.
" Durumu iyi merak etme . "

Panikle " Ne olmuş ? "diye sordum.

" Kalp krizi. Ameliyattan çıktı ama daha uyanmadı. Revirde yatıyor. "

Onu orada bırakıp koşmaya devam ettim.
Merdivenlerden inerken birkaç kez düşmüştüm ama umrumda değildi. Sevdiğim adam şu an benim yüzümden orada yatıyordu.

Revirin kapısını hızlıca açıp içeri girdim. Sarah korkmuş bir şekilde kapıya döndü. Ben olduğumu farkedince de işine devam etti .Onu o yatakta yatarken görmek ve sebebinin kendim olduğunu bilmek beni kahrediyordu. Gelişimin aksine bu sefer yavaş bir şekilde ona yaklaştım .Bu sefer o sandalyeye oturma sırası bendeydi.

Gözyaşlarım akarken bakışlarımı ondan çekip Sarah 'a çevirdim ." İyileşecek mi ? "

" Evet iyileşecek. Kalp krizi geçirdi ve ameliyata almak zorunda kaldık. Şimdilik durumu iyi gözüküyor. Ama bundan sonrası çok daha önemli Carmen. Ne oldu da böyle bir yaşandı bilmiyorum ama bir daha olmaması gerektiğini biliyorum. Bundan sonra oldukça dikkatli olmalı  ve ani duygular hissetmesini engellemelisiniz. Korku, üzüntü, endişe, öfke hepsi de onun için oldukça tehlikeli olacaktır. Kalbi bir krizi daha atlatamayabilir ."

"Seni bulmuşken yaralarına bakalım olur mu ? "

Hayır desem bile bakacağını bildiğim için sessiz kalıp işini bitirmesini bekledim.

" Gayet iyi iyileşiyorsun.Ateşin düşmüş ve muhtemelen enfeksiyon da azalıyor .Ellerin çok daha iyi durumda ama bazı izler kalacağını söylemem lazım. Bir daha aynı hataları yapıp kendine zarar vermeye kalkışmazsan iyileşeceksin. Üstelik bir an önce iyileşmen gereken bir durumdasın bu yüzden kendine dikkat edeceksin anlaştık mı ? "

Kollarını etrafıma sarıp sıkıca sarılmıştı. " Biliyor musun ? "diye sordum.

" Evet Miguel anlattı. Çok üzgünüm Carmen. Çok kötü şeyler yaşamışsın senin yerinde başkası olsa senin kadar sağlam durmazdı. Şimdi gidiyorum ama ne zaman ne olursa olsun beni çağırabilirsin.Artık senin yanındayım . "

" Teşekkür ederim . "

Gitmeden önce gözlerime bakıp gülümsemişti." Senin hakkında neredeyse her şeyi biliyorum. Ben de sana kendim hakkında bir şey söyleyeceğim. Brian benim oğlum ."

Oldukça şaşırmıştım. " Miguel ? "

" Evet babası o. Ama bunun bir sır olduğunu unutma. Onu korumak için bunu gizlemek zorundaydık . "

" Unutmam merak etme."

Başıyla onaylayıp " Ben sizi yalnız bırakayım. Uyandığında bana haber verirsin,"dedi.

Kapıyı arkasından kapatıp çıkarken uzun bir süre kapıya bakmıştım.Nihayet cesaretimi topladığımda ise dönüp ona baktım. 

Oldukça solgun bir şekilde yatıyordu.Elimi yavaşça uzatıp eline dokundum. Her zaman sıcak olan elleri şimdi çok soğuktu .Eline uzanıp yavaşça öptüm.

KARMAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin