BÖLÜM 66

6.6K 669 152
                                    

*KEYİFLİ OKUMALARR 🖤*





" Loran neler oluyor ?! "

" Saldırıya uğradık Carmen. Ama burada olmaman gerekiyordu. Hemen gitmelisin !"

Arabaların arkasına baktığımda herkesi görebilmiştim. Siper almış karşıdan bize saldıranlara karşılık veriyorlardı.

" Siz bu haldeyken gidemem Loran ! "

Üzerlerine birkaç yıldırım daha yağdırdıktan sonra yorgun ama sert bakışlarıyla bana döndü." Carmen çok tehlikeli burası. Seni alırlarsa ne olacağını biliyorsun değil mi ? "

" Biliyorum ve buna izin vermeyeceğim. "
Loran kararlı ses tonum ve yüz ifademden gitmeyeceğimi anlamıştı. Başıyla onaylayıp " Dikkatli ol," dedi.

Onun yanından uzaklaşıp yan taraftaki arabaya doğru hızlıca koştum. Doris de Daniel de beni gördüklerine hiç memnun gibi gözükmüyorlardı.

" Boşuna uğraşmayın gitmeyeceğim . "

İkisi de sinirli bir şekilde bakmakla yetinmişti.Daniel düşmanlarımızın altındaki toprağı sertçe sarsıp topraktan oluşturduğu sert cisimleri onlara yönlendirmişti.

Birkaçı yaralansa da çoğu kaçmayı başarmıştı.
Simsiyah giyinmişlerdi ve aralarında element sahipleri de vardı.

Hava zaten kararmaya yakındı ama şimdi bir de kara bulutlar her yeri kaplamış yağmur yağmaya başlamıştı.

" Carmen biz idare ediyoruz ; Aaron da arabanın arkasından dolaşıp Loran 'ın yanına gitti. Sen de Liam ve Lily 'e yardım et. "

Doris gözlerime endişeli bir şekilde bakıp "Dikkatli ol," deyince başımla onaylayıp hızla oradan uzaklaştım.

En arkadaki arabaya doğru giderken etrafıma hava bariyeri yaratıp hızlıca oraya doğru koşmuştum.
" İyi misiniz ? "

Liam şaşkınlıkla " Carmen ?! " demişti. Lily de beni burada beklemiyor olacak ki şaşkın gözlerini kısa süreliğine bana çevirmiş sonra da ateş topları göndermeye devam etmişti.

" İyiyiz Carmen ama şimdilik. Çok güçlü bir şekilde saldırıyorlar. Üstelik hava karardıkça görüş alanımız azalıyor. "

" O zaman bir önce işlerini halledelim. Destek için kimseye haber verdiniz mi ? "

" Hayır veremedik telefon sinyalini engelliyorlar. "

Bize doğru gelen birkaç sivri buz parçasını durdurduktan sonra daha hızlı ve sert bir şekilde sahibine geri gönderdim.

Adam bacaklarına saplanan buz parçalarıyla yere yıkılmıştı. Elimi yukarı doğru uzatıp sıkıca yumruk yaptım. Bulutlardaki enerjiye odaklanıp elimi hızlıca açtım ve onlara doğru savurdum.

Üstlerine onlarca yıldırım düşerken şaşkınlıkla biraz geri çekilmişlerdi. Birkaçını da elimden gönderdiklerimle doğrudan vurmuştum ama hala çok fazlalardı.

Üstelik sonradan gelen bu fazladan gücün kaynağını bulup bize doğru saldırmaya başlamışlardı. Hedeflerine bizim arabayı alıp üzerimize mermi yağdırmaya başladılar. Liam ve Lily hızlıca eğilirken ben bize doğru yaklaşanları belirledim.

Yerden devesa sarmaşıklar çıkarıp ellerindeki silahlara sertçe vurdum. Daha sonra da vücutlarına sımsıkı dolayıp havaya kaldırdım.

Sarmaşığın üzerindeki dikenler yaklaşık beş kişiyi çığlıklar içinde bırakmıştı.Biri sarmaşıklarımı ateşe verdiğinde yanarken çektikleri acıyı vücudumda hissetmiştim.

KARMAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin