*KEYİFLİ OKUMALARRRR 💛🧡🖤*
Daha önce hiç yapmamıştım ama bu bölüme şarkı bırakayım. Bölümle ne kadar uyumlu olduğu tartışılır ama bunları dinleyerek yazmıştım. İsterseniz siz de dinleyebilirsiniz.
•ON MY WAY - Alan Walker
•7 YEARS - Lukas Graham
———————————————————————————Brian şoför koltuğuna otururken Helios da ısrarım üzerine arkaya geçmişti. Ben de ön koltuğa Brian 'ın yanına geçmiştim.
Saray gitgide küçülürken orayı özlemeyeceğimi biliyordum. Tek üzüldüğüm şey Alexander 'dı. Onunla da en kısa zamanda tekrar görüşecektim.
Helios 'a döndüğümde yorgunlukla gözlerini kırpıştırdığını farketmiştim. " Helios ? Hadi uyu artık . " Başıyla onayladıktan sonra koltuğa uzanıp gözlerini kapattı. Gerçi o cüsseyle oldukça zor olmuştu ve garip bir şekilde kıvrılmak zorunda kalmıştı. Yine de tüm gece uykusuz kaldığı için kısa süre içinde uykuya dalmıştı.
Etrafımızdaki arabalara kısa bir bakış atıp gülümsedim. Her birinde farklı kişiler bulunuyordu. Belli bir yere kadar beraber gidecek sonra da hiç istemesem de ayrılacaktık. Onlar eve giderken biz de saraya gidiyorduk. Bu yüzden yol normalden biraz daha uzun sürecekti .
Bir süre sessizlik içinde geçtiğimiz yolları izledikten sonra Brian 'a döndüm. Biraz yorgun görünüyordu. " Brian iyi misin ? "
Gözlerini kısaca bana çevirip tekrar önüne dönmüştü.
" Evet iyiyim. Sadece biraz uykum geldi ama açılır birazdan merak etme. "Yorgunlukla kırpıştırdığı gözleri ve sürekli esniyor olması tam tersini söylüyordu. " Arabayı sağa çek ben geçerim şoför koltuğuna. "
Şaşkınlıkla bana dönüp " Araba kullanmayı biliyor musun ? " diye sordu. " Önceden zaten biliyordum da Daniel hatırlamama yardımcı oldu."
Daniel element çalışmak için dışarı çıktığımız zamanlarda bana birkaç kez anlatmış ve öğretmeye çalışmıştı.Bir süre sonra zaten bildiğimi farketmiştim. Kimin öğrettiğini hatırlamasam da araba kullanabiliyordum. Kemerimi çıkarıp ona döndüm.
" Carmen gerek yok ben iyiyim . "" Lütfen! " Gözlerimi açıp dudaklarımı büzerek ona baktım. " Hayır bana öyle bakma Carmen bir işe yaramayacak." Aynı şekilde ona bakmaya devam edince nefesini hızlıca dışarı verip arabayı sağa çekmişti. Diğerleri yanımızdan hızlıca geçerken biz durmuştuk.
Brian kemerini çözüp kapıyı açtığında ben de hızlıca kapımı açıp inmiştim. Karşımdan gelen Brian 'a " Teşekkür ederim, " deyip gülümsedikten sonra hızlıca şoför koltuğuna geçmiştim.
Kemerimi bağlayıp arabayı çalıştırdım ve bakışlarımı önüme çevirdim.Telefon çalınca Brian hızlıca açmıştı.
" Hayır Owen bir sorun yok. Sadece Carmen arabayı kullanmak istedi de yer değiştirdik. "Kısa bir süre sonra diğerlerine yetişmiştim. Brian 'ın dikkatli bakışlarının üstümde olduğunu farkedebiliyordum." Önümüzdeki arabayı takip etmen yeterli olur zaten yollar çok boş şu an. "
" Merak etme Brian hiçbir sorun olmayacak." Neden böyle davrandığını biliyordum. Arabalardan korktuğumu o da biliyordu ama bu korkumun üstüne gitmeye kararlıydım. İki elim de direksiyondaydı ve oldukça dikkatli bir şekilde sürüyordum.
Biraz yavaşlayıp benimle aynı hizada sürmeye başlayan arabayı farkettiğimde o tarafa dönmüştüm.
Cam açılınca Liam elini bize doğru sallamaya başlamıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARMA
FantasyOrmanın içinde uyanan bir kız ... Hafızası silinmiş bir kamp dolusu insan ... Dövmelere göre ayrılmış gruplar ... Savaşın eşiğinde bir ülke ... Carmen Byose, ormanın ortasında uyandırıldığında karşsında kendisine doğrultulmuş bir tüfek namlusu görme...