BÖLÜM 33

11.8K 1K 323
                                    

*Keyifli okumalar 🖤*


Ben gözyaşları içinde ona bakarken yüzündeki öfke aniden silindi. Şaşkınlıkla bana bakıyordu.

Gözünden bir damla yaş aktı. Sonra diğerleri de ardı ardına aktı. Orada durmuş ağlayarak birbirimize bakıyorduk.

Gözlerinden o kadar çok duygu geçiyordu ki... Hepsini görebiliyordum daha da önemlisi tam kalbimde hissedebiliyordum. Onun bir hamle yapmayacağını anlayınca göğsünden hafifçe itip içeri girdim. Kapıyı kapattıktan sonra tekrar arkama dönüp ona baktım. Hala aynı şekilde bana bakıyordu.

Daha fazla dayanamayıp hızlıca ona doğru atıldım ve sarıldım .Karşılık veremediğini farkedince ise geri çekilip yüzüne baktım. Hala şok içindeydi .Elimi yüzüne götürüp okşadım.

" Helios buradayım ," diye fısıldadım.

Yüzünde duran elimi alıp öptü . Gözlerini kapatıp tekrar açtı. Hala karşısında olduğumu görünce ise hızlıca sarıldı. Ben de kollarımı etrafına dolamıştım. Fazlaca sıkıydı ama ikimizin de umrunda değildi.Yere oturup beni de kucağına çektikten sonra daha da sıkı sarıldı .Belki de saatlerce öyle oturmuştuk.

Hiçbir şey söylemeden kokusunu içime çeke çeke ağlamıştım .İçimde biriken acıdan kurtulmak istiyordum .Helios da aynı durumdaydı .Saçlarımı ellerine dolayıp kokluyor ve içindeki acının özlemin gözyaşlarıyla akmasına izin veriyordu .O kadar kısa süre de bu kadar aşık olabilmemiz hayret vericiydi .

Biraz geri çekilip yüzüne baktım .O kadar özlemiştim ki bunu. Tam gözlerinin içine bakıp " Seni seviyorum ," dedim. Aynı şekilde gözlerinde biriken tüm duygularla gözlerimin içine baktı ." Sana aşığım Carmen hem de tüm kalbimle, "deyip yavaşça yaklaştı .

Sanki kırılacakmışım ya da yok olucakmışım gibi davranıyordu .Dudaklarıma uzanıp öptü. Tüm acımı almak istercesine öpüyordu . Oldukça yavaş ve nazikti.

Geri çekilince gözlerime tekrar baktı." Seni o kadar çok özledim ki Carmen .Kelimelerle
anlatamıyorum bile! "

"Anlatmana gerek yok çünkü ben de biliyorum ben de yaşadım aynı şeyleri ," deyip bu sefer ben öptüm onu. Anında karşılık vermişti .

Öfkeyle acıyla özlemle ama en çok da aşkla öpmüştük birbirimizi.Dakikalar sonra geri çekilip kafamı boynuna götürmüştüm. Kokusuna hasret kalmıştım .Boynuna minik bir öpücük bıraktıktan sonra doya doya koklamıştım.O da kollarını etrafıma sıkıca dolamış ve beni kaldırmıştı .Yatağa bıraktıktan sonra kendisi de yanıma uzanmıştı. Beni göğsüne doğru çekip tekrar sıkıca sarıldı. Ben de kafamı ona yaslayıp gözlerimi kapattım.
Kalp atışlarını duyabiliyordum .Oldukça hızlı bir şekilde atması beni gülümsetmişti.

Uyandığımda kaç saat geçtiğini bilmiyordum pek de umrumda değildi gerçi. Umrumda olan tek şey şu an saçlarımla oynayan adamdı .Gözlerimi açıp ona baktım. Zaten beni izlediği için uyandığımı farketmesi kolay olmuştu. Yüzüne yayılan gülümsemeyle bana bakıyordu.

" Kaç saattir uyuyorum ben ?" diye sordum.

" Bilmiyorum ben de. Ama keşke biraz daha uyusaydın .Seni uyurken izlemeyi özlemişim ."

" Daha önce de izledin yani ?"

" Evet birçok kere.Uyurken çok tatlı oluyorsun," deyip burnumun ucundan öptü.

" Sonsuza kadar burada kalmak istiyorum ama gitmezsek Liam bizi öldürebilir, " deyip gülerek ona baktım.

Gözlerime değil gülüşüme bakıyordu ." Çoktan cinayet planlarını kurmuştur bile ," dedi.
Dediği güldürmüştü beni .Tam gülüşümden öpmüştü.

KARMAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin