*KEYİFLİ OKUMALARRR🖤*" Şimdi mi ? "
" Tam olarak şimdi değil ama onlardan önce Owen 'ın evine gidip hazırlanmalıymışız. "
Helios yatağında biraz daha doğrulup Brian 'a bakarak " Neden gidiyoruz ? "diye sordu.
" Çünkü Molgraeler ve Sanguisler' le akşam yemeği yememiz gerekiyor. Ama gidiyoruz değil gidiyorsunuz olacak. Çünkü sen gelmiyorsun. "
Kaşları çatılırken " Ne demek sen gelmiyorsun ? Carmen 'i asla yalnız dışarı göndermem,"diye karşılık verdi.
"Yalnız olmayacak zaten ben de onunla gidiyorum. Ve evleri bu ülkedeki en yüksek güvenlikli yer. "
Ben engel olmadan kolundaki serumu ve göğüsüne bağlı kabloları söküp ayağa kalktı. " Helios yatağına geri dön lütfen."
"Olmaz Carmen seni asla bırakmayacağımı söylerken gayet ciddiydim. Bensiz hiçbir yere gidemezsin."
Kapıdan içeri giren bu sefer iki kişi vardı; Owen ve Sarah. " Üzgünüm Helios ama Carmen benimle gelmek zorunda. Merak etme en iyi şekilde korunacak. Hem Brian da onun yanında olacak."
Owen Brian 'ın yanında dururken Sarah hızlıca yanımıza gelip " Helios yatağına uzanmak zorundasın tatlım şimdi, " dedi.
Helios beni kendine çekip elimi sıkıca tuttu. " Ya ben de gelirim ya da gelmesine izin vermem. "
Elimi o kadar çok sıkıyordu ki farkında olup olmadığını merak ettim. Yavaşça " Helios ? "dedim.
" Hayır Carmen ! "
Önüne geçip gözlerinin içine baktım. Boşta olan elimi yüzüne götürüp okşadım .
" Helios gelemeyeceğini ikimiz de biliyoruz. Burada kalmalı ve dinlenmelisin. Eğer iyileşmezsen değil bugün bundan sonra her dışarı çıktığımda sensiz gitmek zorunda kalırım .Bir sefer mi her sefer mi ? Sen karar ver. "
" Carmen yanında olmak zorundayım. "
" Yanımdasın zaten her zaman yanımdasın." Elini kalbimin üstüne götürüp oraya bıraktım. "Tam oradasın işte. "
Hala ikna olmamış gibi duruyordu. " Hemen döneceğim zaten . "
" Araya girmek istemem ama gece orada kalacağız. "
Ona doğru dönüp " Hiç yardımcı olmuyorsun Brian ! " diye sitem ettim. Helios bunu duyunca tamamen vazgeçmişti.
" Asla olmaz. Gitmeyeceksin ."
Sarah gözlerimin içine üzgünce bakınca ne yapacağını anlamıştım.
" Helios ? "
" Olmaz dedim ! Gitmi- "
Hızlıca dudaklarına uzanıp öpmeye başladım.Dikkati tamamen bana dönerken karşılık vermeye başlamıştı. Sarah aradığı fırsatı bulduğu için hızlı davranmış ve iğneyi koluna batırmıştı.
Dudakları yavaşça benimkilerden uzaklaşırken vücudu üzerindeki hakimiyetini kaybetti.Düşmeden önce Brian 'ın da yardımıyla onu tutmuş ve yatağa yatırmıştık.
Bilinci kapanmasın diye direniyordu. Ama engel olmayacağını o da biliyordu." Carmen gitme ."
" Gitmiyorum sevgilim tam buradayım. "
Elimi kalbinin üstüne koyup ona gülümsedim. Kısa bir süre sonra bayılmıştı. Dağılmış olan saçlarını düzeltip yanağından öptüm. Arkamı dönüp Owen 'a bakarak " Onu kim koruyacak ? "diye sordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARMA
FantasyOrmanın içinde uyanan bir kız ... Hafızası silinmiş bir kamp dolusu insan ... Dövmelere göre ayrılmış gruplar ... Savaşın eşiğinde bir ülke ... Carmen Byose, ormanın ortasında uyandırıldığında karşsında kendisine doğrultulmuş bir tüfek namlusu görme...