*Keyifli okumalar 🖤*
"Carmen !" diye bir ses duyunca uyanmıştım. Ama gözlerimi açmak istemiyordum.
"Hey, sessiz ol. Uyuyor hala."
"Aman Tanrım! Bu çizimi o mu yapmış ?O kadar detaylı ve muhteşem ki !" diyerek muhtemelen çizimi incelemeye başladı Liam.
Helios "Liam, çıkalım hadi.Anlaşılan tüm gece uyumamış. Biraz uyusun ," dedikten sonra kapının kapanma sesini duymuştum.Bu kadar düşünceli olması beni gülümsetmişti. Kısa süre sonra da uykuma kaldığım yerden devam ettim.
Saatler sonra bu sefer kendim uyanmıştım. Etrafıma baktığımda gözüme ilk takılan şey dün gece yaptığım çizim oldu. Etraf artık tamamen aydınlık olduğu için yaptığım ufak tefek hataları daha rahat farkedebilmiştim. Hızlıca kalemi bıraktığım yerden alıp hataları düzelttim.İşim bittiğinde dolaptan yeni kıyafetler alıp giyindim.
Kirlilerin biriktiğini görünce Helios 'un sonradan gösterdiği ve nasıl kullanacağımı anlattığı makineye attım. Saçlarımı tarayıp düzelttikten sonra odadan çıktım. Etrafa bakınıp Loran 'ı aradım. Onun da benim gibi boş olması gerekiyordu ama göremeyince belki başkasıyla gitmiştir diye düşünüp mutfağa gittim.
Mutfakta görevli olanların garip bakışları altında hızlıca kendime atıştırmalık bir şeyler alıp çıktım. Bir an önce görev listesine dahil olmak istiyordum çünkü oldukça sıkılmaya başlamıştım.
Yemeğimi yerken bir ağacın altına oturup düşünmeye başladım .Sanki bir şeyi unutmuşum gibi geliyordu ama ne olduğunu bulamıyordum.Bir müddet daha düşünmüştüm ama aklıma gelmemişti. Bir süre daha orada oturduktan sonra listeye bakmaya karar verdim.
Gözüm ilk olarak Helios 'un adının olduğu yere kaydı. Bugün serada ve onarma işinde görevliydi. Onarma derken galiba kulübeyi kastediyordu.Daha önce kulübenin tadilatta olduğunu söylemişti çünkü.Liam ve Doris 'e de bakıp ormana meyve toplamaya gittiklerini gördüm.
Hızlıca düşündükten sonra seraya gitmeye karar verdim. Hem yakındı hem de belki bir şeyler öğrenirdim. Kısa sürede seraya varıp içeri girdim. Düşündüğümden daha da büyüktü.
İçeride yaklaşık on kişi çalışıyordu.Birkaçı bana baksa da çoğunluğu pek umursamamış ya da farketmemişlerdi.
Yavaş yavaş etrafta yürüyüp Helios 'u aradım. Cidden çok güzel bir şekilde dizayn edilmişti. Şu ana kadar birçok sebzeyi görmüştüm. Hepsi de özenle bakılmış ve büyütülmüştü. Seranın sonuna doğru gelirken arka köşede arkası bana dönük olan Helios 'u farketmiştim.
Yavaşça yanına yaklaşıp eğilerek " Merhaba!" dedim. Ama işine odaklı olduğu için geldiğimi farketmemiş ve irkilmişti.
Hızlıca bana döndü. Ben olduğumu farkedince ise gülümseyip "Merhaba Carmen sonunda uyanabilmişsin, " deyip işini yapmaya devam etti.
"Gece geç uyudum da ondan oldu ," dedim. Bana dönmeden konuşmaya devam etti."Belli oluyordu zaten. O çizimi yapmak saatlerini almış olmalı."
"Yani biraz sürdü. Ama kızmadın değil mi ? " diye biraz korkarak sordum.
"Neden kızayım Carmen ? Aksine teşekkür etmem lazım bence. Odamda oldukça mükemmel bir duvar çizimi var artık ," diye karşılık verdi.
"O kadar da iyi olmadı ama neyse. Sen ne yapıyorsun peki ?" diye merakla sordum.
" Yeni ekeceğim fideler için çukur açıyorum ."
"Ne fideleri peki ?" deyince " Çilek, "diye cevap verdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARMA
FantasyOrmanın içinde uyanan bir kız ... Hafızası silinmiş bir kamp dolusu insan ... Dövmelere göre ayrılmış gruplar ... Savaşın eşiğinde bir ülke ... Carmen Byose, ormanın ortasında uyandırıldığında karşsında kendisine doğrultulmuş bir tüfek namlusu görme...