BÖLÜM 25

13K 1K 154
                                    

(Medya Loran 'ın dövmesi )

             *Keyifli okumalar 🖤*

Uyandığımda ilk gözüme çarpan şey tam karşımda duran altı kol oldu. Çok güzel çizdiğimi düşünmesem de çok anlamlı olduğunu düşünüyordum.

Yataktan çıkıp duş almaya karar verdim .Hızlı bir duşun ardından giyinip saçlarımı kuruttum ve çıktım. Helios uyanmış her zamanki gibi tavana değil bu sefer kol çizimine bakıyordu .

Banyodan çıktığımı farkedince ayağa kalkıp bakışlarını bana çevirdi." Güzel çizim ama eksik çizmişsin ," deyip kıyafetlerini alarak  banyoya girdi.

Ne kastettiğini anlamıştım. Kendi sembolümü çizmemi kastediyordu. Ama benimki onlarla aynı değildi bu yüzden çizmemiştim. Ayrıca nedense içimden bir ses sembolümü ne kadar az kişi bilirse o kadar iyi olacağını söylüyordu.

Saçlarımı sıkıca toplayıp  Helios 'u beklemeye başladım. Anlaşılan o da duş alıyordu. Nihayet nemli saçlarıyla banyodan çıkınca beraber dışarı çıktık. Bugün hava oldukça bulutlu ve kasvetliydi.

Masaya geçip her zamanki yerlerimize oturduk. Liam ve Doris de kısa süre sonra gelmiş ve bize katılmıştı.
Kahvaltıdan sonra yine herkes dağılmıştı. Helios 'un bir yere gitmediğini farkedince " Sen neden gitmiyorsun ?" diye sordum.

"Gitmemi mi istiyorsun ?" diye sordu tek kaşı havada.

"Hayır tabi ki. Sadece görevin yok mu onu sordum ." diyerek cevapladım.

" Yok , bugün benim aslider günüm .Yani kampın işleyişi ile ilgili genel işler için ayrılmış günüm. Erzakları kontrol etmem, revirdeki ilaç durumuna bakmam, silahları kontrol etmem ve seraya bakmam gerek. Ayrıca haftaya olan görev listesini düzenleyip hazırlayacağım. Belki bana eşlik etmek istersin."

"Bana uyar  zaten çok sıkılıyordum ," deyip peşine takıldım. Kulübeye girip kalem ve bir not defteri alarak bana verdi.

" Sana söylediğim şeyleri buraya not alırsın ."


Önce mutfağa gidip erzak durumlarını kontrol ettik. O her şeyi tek tek sayarken ben de not alıyordum.
Bitirdiğim de defteri ona uzattım.

Kısa bir bakıştan sonra tekrar bana verip "Makarnalar bir süre idareli kullanacak. Ayrıca un da oldukça azalmış. Ekmek yapımını biraz azaltalım. Geri kalanlar erzak gelene kadar bize yeter ," dedi.

Dediklerini not aldıktan sonra  yakın olduğu için seraya gitmiştik.İçeride çalışanlar bizi pek takmayınca mutlu olmuştum. Sürekli sizi izleyen gözler olunca bunalıyordunuz. Helios ise benim aksime yanından geçtiğimiz herkesle mutlaka selamlaşıyor  kısa kısa şeyler konuşuyordu. Herkesle oldukça iyi anlaştığı da gözümden kaçmamıştı.Gerçekten de lider olmak için yaratılmıştı.

Yarım saat kadar dolaşıp sebzelerin durumlarını kontrol ettik. "Domateslerden bazıları çürümeye başlamış. Yeni tohumlar ekilmeli. Çilekler oldukça iyi  ama arkada olduğu için genelde gözden kaçmış ve biraz susuz kalmış. Bazı sebzelerden tohum alma vakti gelmiş. Mutlaka tohumlar toplanmalı ve bir daha ki ekim için hazırlanmalı. Sol tarafta toprakta bir sorun var gibi. Suyu çok fazla almamaya başlamış. Ona da bakalım bir ara."

Dediklerini kısa kısa not almıştım.Sırada antrenman sahası vardı. Patikada yürürken oluşan boğucu sessizlikten sıkılıp " Neden lider olmak istedin ?Çok yorucu ve sorumluk isteyen bir iş değil mi ?" diye sordum.

"Aslında pek istememiştim. Ama bir anda kendi grup liderimiz alınmıştı. Önce kendi grubum içinde lider seçildim. Daha sonra da aslider. İnsanlar başarılı olduğumu ve lider de olabileceğimi düşünüyorlardı. Ama ben korkmuş ve istememiştim. Beni ikna eden Liam olmuştu. Daha yeni gelmişti ve biraz soğuktu ama yine de zorlandığımı farkedince gelip bana destek olmuş ve korkmamam gerektiğini bu işi yapabileceğimi söylemişti. Galiba arkadaşlığımız o konuşmayla başladı ."

KARMAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin