BÖLÜM 87

6.6K 678 903
                                    


*KEYİFLİ OKUMALARRR 🌟🌒✨*

Bölüm şarkıları( ikisine de bayılıyorum 😻) ;
• Maps - Maroon 5
•Rewrite The Stars - James Arthur
———————————————————————————

Aaron Kral 'dan saraydan ayrılmak için izin aldıktan ve  her biri Owen 'la vedalaştıktan sonra hiç istemediğim veda vakti gelmişti. Hepsine sımsıkı sarılmış uzun tutmamaya dikkat ederek vedalaşmıştım. Sonuçta sonsuza kadar ayrılmıyorduk. En çok Aaron beni kollarının arasında tutmuş defalarca kez kendime bu sefer iyi bakmam gerektiğini söylemişti. Aaron beni bıraktıktan sonra en sona bıraktığı Helios 'a bakmış ve elini uzatmıştı.

" Kardeşime iyi bak Helios, sana emanet."

Helios elini sıkmak yerine ona sarılmıştı. " Merak etme bu sefer başına bir şey gelmesine izin vermeyeceğim. Gerekirse ölürüm de yine de ona bir zarar gelmeyecek. " Aaron başıyla onayladıktan sonra sırtına dostça vurmuştu.

" Hazır mısınız ? "

Faun 'un heyecanlı sesini duyunca hepimiz ona dönmüştük. Aslında arabalarla gideceklerdi ama portal açmak çok daha güvenli ve hızlı bir yol olduğundan böyle gitmelerinin daha iyi olacağına karar vermiştik. Loran portalla gideceklerini duyunca endişeyle " Lily 'e ve bebeğe bir zarar gelir mi ? " diye sormuştu.

Onu bu kadar çabuk kabullenmesi beni çok mutlu etmişti. İlk başta o kadar tepki vermesinin sebebi de kendi babasıydı aslında. Asla tam olarak bir baba şefkati görmemiş aksine kendi babasından işkence görmüştü. Bize anlatmasa da bugün aslında ne kadar çok yaralandığını verdiği tepkide görmüştüm. Ben sırtındaki yaraları iyileştirsem de kalbinde açılan ve içindeki küçük çocuğa zarar veren yaraları hiçbir güç iyileştiremezdi.

Faun ise Loran 'ın sorusuna gülümseyerek sadece Lily'nin biraz mide bulantısı hissedeceğini ama bir zarar gelmeyeceğini söylemişti.

Hepsi onu onayladığında Faun elini öne doğru uzatmış " Iqsorloon riencstaa sè dœller dsara ! " demişti.

Audra 'nınkine benzeyen bir portal taht salonunda belirince herkes şaşkınlıkla bakakalmıştı. " Hepiniz evinizin salonunu düşünün ve oraya odaklanın. Ayrıca el ele tutuşmamız ve bağı koparmamanız lazım."

Faun elini onlara doğru uzattığında hepsinin biraz endişeli olduğunu farketmiştim. Gerçi çok normaldi. Portal biraz korkutucu , bir anda evde belirme fikri ise daha da korkutucuydu.

Kimse hareket etmezken Liam öne doğru çıkıp Faun 'un uzattığı elini nazik bir hareketle tutmuştu.

" Salon, salonu düşünüyorum. "

O da boştaki elini bize doğru uzatıp " Hadi artık gelin sizi mi bekleyeceğiz ! " demişti. Ondan sonra sırayla Doris , Aaron, Daniel, Loran ve en son da Lily gitmişti. Hepsi el ele tutuşup uzun bir zincir halinde açık portaldan içeri girip tek tek yok olmuşlardı. Portal kapandığında kesinlikle çok şaşkındım. İçine girmek çok farklı olayı dışardan izlemek çok farklıydı.

Birkaç dakika kadar sonra bir portal daha açılmış bu sefer de Faun gülümseyerek geri dönmüştü. " Lily 'e bir şifa büyüsü yaptım ondan biraz uzun sürdü. "

Gülümseyerek " Teşekkürler," dediğimde " Önemli değil," demişti.

Owen bize doğru yaklaştığında bakışlarım bu sefer ona dönmüştü. Önce bana sonra da yanımda duran Helios 'a bakmıştı.

" Biraz geç olacak gerçi ama olsun. Bu da benim sana ufak hediyem Helios. "

Helios Owen 'ın uzattığı anahtarları alırken ben de şaşkınca onları izliyordum. " Amelia ve Ava 'yla arada bir gitmek için bir ev yaptrmıştım. Ama daha gitme fırsatımız olmadı bu gidişle de olmayacak gibi. İkinizin de ufak bir tatile ihtiyacı olduğunu düşününce böyle bir hediye vermek istedim. İyi ki doğdun Helios. "

KARMAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin