BÖLÜM 37

10.4K 1K 155
                                    

*Keyifli okumalar🖤*


Birkaç saat sonra  artık toprağı şekillendirebiliyordum. Topraktan bıçak yapmayı bile öğrenmiştim. Gerçek bir bıçak gibi olmasa da yine de saldırdığında zarar verebilecek düzeydeydi. Şekil vermek biraz uzun sürüyordu. Ama Daniel saniyeler içinde yapabiliyordu.

" Toprak grubu aslında oldukça avantajlıdır. Çünkü ondan istediğin her şeyi oluşturabilirsin. Mesela  hava grubu öyle değil. Elbette onun da kendine göre avantajları var ama bizim gibi şekil veremezler. Senin yaptığın bıçağı oluşturamazlar. Ama onlar da etrafındaki havayı kullanabilecekleri için seni boğabilirler. Eğer bir hava elementi sahibi etrafındaki havayı almaya başlarsa ne yaparsın? Sadece toprağa sahip olduğunu düşün ."

Biraz düşündüm. Etrafımdaki havanın tamamını kontrol etmeleri imkansızdı. Sonuçta kendisi de havaya ihtiyaç duyacaktı . 

" Galiba olduğum yerden hızlıca uzaklaşıp etrafıma topraktan bir duvar örerdim . "

"Oldukça mantıklı ama seni kısa bir süreliğine korur.Kendine yapmak yerine düşmanının etrafına bir duvar örersen daha mantıklı olur. Ama çok hızlı olmak zorundasın yoksa seni öldürebilir. Eğer karşındaki kişiyi öldürmek istiyorsan da duvarından iç tarafa doğru sivri çıkıntılar çıkmasını sağlarsın .Böylece o duvarın içinde ölecektir ."

" Kesinlikle daha mantıklıydı .Ama neden elemente sahip olan birini öldürmek isteyeyim ki ?"

Oturduğu yerde dikleşip bakışlarını gözlerime çevirdi. " Sana daha söylemediler sanırım Carmen. Ama onlarda da  element sahipleri var. Kendi içlerinden çıkanlar az. Ama bizim tarafımızda insanları alıp beyinlerini yıkayarak bize karşı kullanıyorlar.

Bu yüzden elementini öğrenirken bir yandan da elementini diğer element sahiplerine karşı nasıl kullanacağını onların zayıf ve güçlü yönlerini neler yapabileceklerini bilmen lazım. Ama sen zaten hepsine sahipsin. Hepsini kullanmayı öğrenince zayıf ve güçlü noktalarını zaten kendin göreceksin ve bu sana oldukça büyük bir avantaj sağlayacak .Çünkü düşmanın hangi hamleyi yapacağını daha kolay tahmin edebileceksin ." 

Şaşkınlıkla " Nasıl bizden birilerini alabilirler ? Bize gereken korumayı sağlamıyorlar mı ?"diye sordum.

Derin bir iç çekip " Koruma zaten biziz Carmen. Rütbe atladıkça dışarıda görevlere çıkıyorsun ve dışarıda her türlü tehlike var. Hiç beklemediğimiz yerlerde saldırıyor ve bazılarımızı alıyorlar. Kendimizi korumak için her şeyi yapıyoruz ama bazen yetmiyor . Her delikten bir şekilde çıkmayı başarıyorlar. Üstelik kimin hangi tarafta olduğunu bile anlamıyorsun .Gayet normal gözüküyorlar." diyerek sorumu yanıtladı .

"Yani aslında avantaj onlar da değil mi ? Her yere girebildiklerine göre savaşı da kazanmaları zor olmaz ."

Başıyla onaylasa da bu düşüncenin onu sinirlendirdiğini gözlerinde görebiliyordum. "Komutanlarımız zaten bunun farkındalar ve gereken planları yapıyorlar. Sen ise kendine odaklanmalı ve bir önce tam kontrolü sağlamalısın. Elimizdeki en büyük güçlerden biri de sensin unutma ."

Daha fazla uzatmak istemediğim için " Tamam unutmam. Devam edelim,"dedim.

"Aslında bugün olman gereken yerden çok ileridesin.O yüzden başka bir şey deneyelim."

Ayağa kalktığında ben de onunla birlikte kalkmıştım ." Şimdi ben sana saldıracağım sen de kendini savunacaksın ."

Yanımdan hızla  geçen topraktan yapılmış mızrakla neye uğradığımı şaşırmıştım. 

KARMAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin