BÖLÜM 22

12.6K 1.1K 107
                                    


*Keyifli okumalar 🖤*


Helios "Sen hala yorulmadın mı ?" diye sorunca "Daha değil, "diye karşılık verdim.

Aslında biraz yorulmuştum ama söylersem atış yapmama izin vermezdi. Dördü de beni takip edip biraz gerimde durarak izlemeye başladı. Hedefe olan mesafe yerde yazılıydı. Yere bakınca on metre olduğunu gördüm.

Hızlıca oku yayıma gerip odaklandım. Aklımda başka bir şey olduğu için en ortaya değilde belirlediğim noktalara atıyordum.

Liam " Neden ortayı vuramıyorsun yoksa yeteneğini mi kaybettin Carmen ?" diye dalga geçince daha da hızlanıp işimi bitirerek rahat görmeleri için önlerinden çekildim.

Hedef tahtasına oklardan bir C harfi yapmıştım.Son kalan okumu da hızlıca aldım en ortaya atıp hafifçe eğilerek selam verdim.

Liam" Tamam bu şu an kadar gördüğüm en havalı hareketlerden biriydi ,"deyip hayretle bana baktı.

" Dori hedefler hep sabit mi ? Yani hareketli mekanizma falan yok mu ?"

"Var tabiki koridorda hareketli hedeflerin olduğu bir oda var. "

Gidip oklarımı topladıktan sonra peşlerine takılıp odaya gittim. Gerçekten de özel yapılmış bir odaydı. Oldukça modern bir görüntüsü vardı.

"Biz köşedeki bekleme alanında bekleyeceğiz," deyip tamamen camdan küçük bir alanı gösterdikten sonra içeri girdiler. Doris' in sesi hoparlörden gelmeye başlamıştı.

"Tamam şimdi öncelikle kapıyı kapat. Birazdan odada hedefler belirecek. Bunun çeşitli aşamaları var. Ben şimdilik karşılık vermeyen sadece hızlı bir şekilde gelip geçen engeller göndereceğim. Ama ileri ki seviyelerde üzerine boya sıçratan düşmanlar da var eğer boya sana değerse yani vurulursan oyun biter. Ama şu an bu modu açmayacağım. Anladıysan başını bir kez salla. Bu oda ses ve kurşun geçirmez."

Başımla onayladıktan sonra kapıyı kapattım. Oda bir anda karanlığa büründü.Motor çalışma sesi duyunca odaklanıp bekledim. Işık hızlıca yanarken ilk hedefte hızlı ama bana göre yavaş bir şekilde duvardan geçti. Camın olduğu yeri bakıp artı işareti yaptım. Umarım anlamıştır.

Sıradaki hedefim çok daha hızlı bir şekilde duvardan çıkıp tavana doğru yükselmişti.Onu da vurmuştum.
Tekrar dönüp elimle artırmasını belirttim. Bu sefer üç tane hedef aynı anda belirmişti. Tek tek hepsini vurdum. İşte şimdi eğlenmeye başlamıştım.

Hedefler her seferinde daha da hızlı ve daha fazla çıkmaya başlamıştı.Hepsini etrafımda hızlı bir şekilde dönerek vurdum. Sona bir tane kalmıştı. Tam onu da vuracaktım ki sırtıma götürdüğüm elimin boş kaldığını farkettim.

Camdan odanın kapısı açıldı. Helios elindeki silahı bana doğru fırlatıp göz kırptı .Silahı yakaladıktan sonra hızlıca emniyetini kontrol ettim.

"Üzgünüm Carmen ama o moddaki en yüksek seviye oydu. Yani onu bitirdiğin için diğer moda geçeceğiz. Bu sefer hedefler insan sülietinde olucak ve sana karşı saldırıda bulunacaklar. Üzerine boya bulaştığı anda biter. Üç dakika içinde odanın sonundaki X işaretine vurulmadan varman gerekiyor.Ayrıca buna sefer çaylak seviyesinde başalatmayacağım anladıysan başınla onayla."

Hızlıca onaylayıp odanın çeşitli yerlerine belirli bir düzenle yerleştirilmiş çıkıntılardan birinin arkasına geçtim. Boyları belime kadar gelen bu ufak duvarlar siper görevi görüyordu. Nerdeyse hepsinde daha önceki antrenmanlardan kalan izler göze çarpıyordu.

KARMAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin