BÖLÜM 29

10.8K 1K 66
                                    

*Keyifli okumalar🖤*


Özellikle de o kişi Loran ise. Şaşkın bir şekilde ona bakıp " Uyanmışsın, "dedim.

"Evet uyandım .Sen ne olacağını anlatmamış olsaydın herhalde şimdi kafayı yemiş bir şekilde uyanmış olurdum," diye karşılık verdi.

Helios 'un yatağında oturduğunu göz ardı etmeye karar verdim. Nedensiz bir şekilde sinir olmuştum ama onun bir suçu yoktu sonuçta.

"Aslında o kadar detay vermemem gerekiyormuş.Ben başlayınca duramamışım biraz ," deyip omuz silktim. Kapı tekrar açıldı.Bu sefer içeri Doris girmişti.O da benim gibi ilk başta şaşırsa da sonradan normale dönmüştü. O yokken neler olduğunu kısaca özetleyip sorularını cevapladım.

"İstersen mutfağa gidip bir şeyler yiyebilirsin. Aç olmalısın."

"Haklısın aslında çok açım. Ben gidip bir şeyler yiyelim sonra görüşürüz," deyip çıktı. O anda henüz detaylı olarak düşünmeden yaptığım şey aklıma geldi. Lider olmuştum hem de Helios 'un yerine! Onlar gibi bir dövmem olmadığı için beni kabullenmemiş olmalarına rağmen ben gidip lider olmuştum.

"Dori lider olmak neden o kadar riskli ?" diye sordum.

"Riskli çünkü bir anda ilgilenmen gereken ona yakın bazen daha fazla insan oluyor. Onların sorunlarıyla? hastalıklarıyla her şeyleriyle sen ilgilenmen gerekiyor. Üstelik eğitimleri de senden sorumlu oluyor. Ayrıca kendi antrenman saatlerinden harcayarak onların gelişimleriyle ilgilenmen lazım. Bu süreçte kendi gelişimini ilerletmek de oldukça zor oluyor.

Kendi grubundan en az bir kişiyi göndermeden de gidemiyorsun.Sizin grupta kıdemli kimse yoktu. O yüzden kimse bu sorumluluğu almak istemedi. Hepsi daha toy denilebilecek seviyede olduğu için lider olan kişi onlardan iyi birini çıkarmak ve göndermek zorunda kalacaktı.Normalde grubunda uzun zamandır burada olan biri olsaydı onun alınması daha çok olası olduğundan işin daha kolay olurdu. Yani senin işin bayağı bir zor ."

İşte bunu bilmiyordum. Neden kimsenin aday olmadığını şimdi daha iyi anlamıştım. Gerçi bilsem de yine yapardım galiba. Sonuçta benden beklenen şey gelişimimi tamamlamam değildi.Benden beklen şey emir vermeyi takımla çalışmayı öğrenmem ayrıca benden üsteliklerin emirlerine uymamdı.Yani lider olmak aslında benim için çok iyi bir fırsattı.

" Ben yapabileceğime inanıyorum ."

"Ben de inanıyorum Car . Ama sen hep tek takılan fazla arkadaşı olmayan biriydin. Yalnız takılmayı yalnız bir şeyler yapmayı severdin. Hatta bu yüzden çizimde bu kadar ilerlemiştin. Kimseye ihtiyacının olmadan tek başına yapılabilecek en güzel şeylerden biriydi çünkü.Sana yapamazsın demiyorum yanlış anlama. Sadece doğana aykırı biraz.Başka insanlardan sorumlu olmak onların her şeyiyle ilgilenmek göründüğü kadar kolay değil ."

"Zor olacağını ben de biliyorum Dori ama ben zaten yeteri kadar iyi dövüşebiliyorum ve silah kullanabiliyorum benden beklediği şey de tam olarak bu ; insanlarla kaynaşmak, grup çalışmasını öğrenmek. Bu yüzden yaptım biraz da aslında. Böylece buradan daha çabuk kurtulabileceğim. Ama kendimden önce bir kişiyi gönderme zorunluluğunu bilmiyordum. Tüm planlarımı bozdu ."

"Evet senin için kötü oldu. Ama artık daha iyi ve disiplinli bir lider olup herkese gereken eğitimleri verirsin sen de . Sadece Loran 'ı değil diğerlerini de eğitirsen içinden birinin gidecek kadar iyi bir hale gelmesi daha kolay olur ."

"Haklısın aslında .Bana verdiği görev sadece Loran olsa da diğerlerini de eğitip belki buradan daha çabuk çıkabilirim . Ama Loran senin grubunda değil mi ? " diye sordum.

KARMAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin