Helios ise tek kaşını kaldırmış ilginç diyaloğumuzu dinliyordu. Tekrar önüme dönüp etrafa baktım. Aslında çoğu kişi uyumamıştı bile. Arka taraftan dolandığımız için görememiştik.Az önce kulübelerine dağılan grup arkalarında yanan bir ateş bırakmışlardı. Daha önce farketmemiştim ama bir ateş çukuru ve etrafında oturmak için birkaç kütük vardı. Hızlıca o tarafa gidip ateşin yanına oturdum.
Ellerimi ateşe yaklaştırınca aslında ne kadar üşüdüğümü yeni anlamıştım. Helios ise benimle gelmemiş büyük ihtimal kulübeye gitmişti. Umursamayıp ateşe daha çok yaklaştım. Arkamdan birinin ellerimi tutup geri çekmesiyle şaşırmıştım.
" Neredeyse yakmak üzere olduğunun farkında mıydın? Ölmek istiyorsan yanmaktan daha az acı verici yöntemler var bir de onları dene bence ," deyip omuzlarıma bir örtü bıraktı. Kendi üzerinde de bir tane vardı. O da gelip yanıma oturdu.
" İstemsiz olmuş farketmedim ," deyip ellerime baktım. Ama hiçbir acı hissetmiyordum. Aksine iyi gelmişti. Ateşi sevdiğimi yeni farkediyordum. Yakın olmayı sıcaklığını ve gücünü hissetmeyi sevmiştim.
Helios da elini ateşe uzatıp oldukça yakın bir mesafede tuttu." Bana diyene bak ," diyerek dalga geçtim.
"Ben alışkınım ama. Çoğu gece ateşin başında oturup ellerimi böyle tutmuşluğum var. Ateşe yakın olmayı içinde yanıp sönen renkleri izlemeyi seviyorum. İzledikçe ne kadar güçlü olabileceği aklıma geliyor. Cidden çok değişik bir şey ."
Aynı düşüncede olmamıza şaşırmıştım. Bakışlarını ateşten alıp bana bakmaya başladı. Ama ben ona bakmıyordum.
" Özür dilerim Carmen. Dün söylediğim şey bir anlık çıktı ağzımdan. Asla seni dışlamak bizden biri olmadığını düşündürmek istememiştim. Sadece farklı olduğunu anlatmak istemiştim. Ama biraz sinirli olduğum için çok yanlış bir şekilde ifade ettim. Özür dilerim."
Bir süre daha bekleyip ona döndüm." Neden sinirliydin ?Anlamadığım şey o zaten .Ne yaptım da bu kadar kızdın ? Hayır yanlış bir şey yaptıysam söyle de bileyim !" diye sitem ettim. Gerçekten anlam veremiyordum.
O cevap veremeden " Liam orada durmayı bırakıp gelir misin artık ?" diye seslendim.
Helios şaşkınca dönüp arkasına baktı. Liam da biraz utanmış şekilde gelip yanımıza oturdu.
Helios gözlerini kısarak"Bizi mi dinliyordun?" diye sordu .
Liam " Ne dinleyeceğim be ? Geçerken biraz kulak misafiri oldum sadece. Hem beni orada bıraktınız hem de gelmiş burada sohbet ediyorsunuz çok kırdınız beni ," diye cevap verdi.
" Hem ben ateşi sevmem niye oturduysam ? He hatırladım. Helios 'un neden sinirli olduğunu söyleyecektim ," deyip Helios 'a baktı. Aralarında anlamdıramadığım kısa bakışma geçti.
" Sadece seni vuran kişiyi hala bulamadığı için kendine çok kızgın. Sen kaybolduğun gün söz vermişti bulacağım diye hala bulamadığı için kızgın. Senle bir alakası yok ama sana patlamış olan şey bu ."
İkimizi de kısaca süzüp ayağa tekrar ayağa fırlamıştı. " Neyse bu kadar sıcaklık bana fazla geliyor. Ben kaçar kendinize iyi bakın ," deyip Helios 'a göz kırptıktan sonra koşarak uzaklaştı.
" Gerçekten öyle mi ?" diye sordum.
" Evet ondan. Hala bulamadığım için çok sinirliyim. Bu siniri de hiç olmaması gereken birine yansıttım ," deyip mahçupça bana baktı.
Daha fazla bakışlarına dayanamayıp " Tamam affettim ," dedim. Aslında konuşmaya başladığı ilk anda affetmiştim. Yine de açıklamasını merak ettiğim için söylememiştim.
Hava iyice soğumaya başlamıştı. Yavaş yavaş titremeye başlamıştım. Ama içeri gitmek de istemiyordum çünkü hiç uykum yoktu. Gidersem uyumam gerekecekti. O yüzden biraz daha dışarıda kalmak istiyordum.
Helios bana bakıp tereddütle "Şey, yanıma gelebilirsin istersen," dedi. Yavaşça ona yaklaşıp önüne kollarımız birbirine değecek şekilde yanına oturdum.
Gerçekten de böyle daha sıcak olmuştu ve onun sayesinde rüzgar bana gelmiyordu. Beraber ateş sönüp geriye külleri kalana kadar izledik.
" Kalkalım mı?" diye uykulu bir şekilde sordum. Oldukça mayışmıştım. Olmayan uykum bile gelmişti hatta. Ayağa kalkarak elini bana uzattığında tutup ben de kalktım. Şu an ayakta uyuyor bile olabilirdim. Neyseki kulübe o kadar da uzak değildi.
Uyumadan önce birbirimize aynı anda "İyi geceler " demiştik.
}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}
Uyumadan önce kısa bir bölüm atayım dedim. Ne zaman okuyorsunuz bilmiyorum ama size de iyi geceler 🖤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARMA
FantasyOrmanın içinde uyanan bir kız ... Hafızası silinmiş bir kamp dolusu insan ... Dövmelere göre ayrılmış gruplar ... Savaşın eşiğinde bir ülke ... Carmen Byose, ormanın ortasında uyandırıldığında karşsında kendisine doğrultulmuş bir tüfek namlusu görme...