İşte size hüzünlü bir sondan, tatlı bir özel bölüm! Iyi okumalar.
Skinny 2. sezon 15.bölümünde(30.bölümünde) Hades'in bahsettiği Olimpos tanrılarının Myleen'i izleme sahnesidir.
----
Her şey, Hermes'in tabletinden haber okumasıyla başladı.O gün de sıcak bir Olimpos günündeydiler. Bütün tanrılar içten içe Zeus'a küfür ve lanetler okuyor, birbirleriyle gergin gergin bakışıyorlardı. Afrodit bir aşk hikayesini, Ares bir katliyamını, Artemis avcılarını, Hephaistos ise madenlerini görmek istiyordu. Ama emir büyük yerdendi. Zeus Nuh diyor, peygamber demiyor, Olimpos'u bir türlü açmıyordu.
''Bare Olimpos TV'yi bağlasaydık,'' diye sızlandı Afrodit.''Kaç tane dizi kaçırdığımdan haberiniz var mı?''
''O dizileri daha sonra saniyeler içinde izleyip bitirebilirsin Afrodit.'' dedi Zeus ters bir ifadeyle.''Başımın etini yemek zorunda değilsin.''
Ares Afrodit'e göz kırptı.''Bence de Olimpos Tv'yi açmalıyız, Zeus. Güzel bir bayanı kırmak pek de doğru olmaz.''
Afrodit kikirderken Hephaistos'tan bir öksürme sesi duyuldu. Afrodit yüzünü buruşturdu. Ve bilgelik tanrıçasıyla ya
''Olimpos Tv'yi açmak için nedenimiz yok. Aptal melezleri izlemeyeceğiz.''
O sırada Hermes tabletine dalmış gitmişti. Çünkü çok değişik, daha önce görülmemiş bir şey izliyordu.
''Bence izleyeceğiz.'' dedi Hermes. Zeus sorarcasına baktığında tableti ona doğru çevirdi.''Bir Hades melezinin hikayesi. Üstelik konumuzla da alakalı değil.''
''Katliam var mı?''
''Aşk hikayesi?''
''Herkesin seveceği tür bir hikaye.'' diye açıkladı Hermes.''Athena'nın bile.''
Athena gri gözlerini ona çevirirken yüzü hafifçe seğirdi.''Stretejik bir hareket veya akıllıca bir çözüm. Bize mantıklı şeyler izlet, Hermes.''
''Komik mi?'' diye atıldı Apollon.''Cidden şu sıralar biraz komediye ihtiyacımız var.''
''Bir aşk hikayesini izlemek istemiyorum, kardeşim.'' dedi Artemis.''Kızlar-''
''Biliyorum, biliyorum! Kızların aptallaşıp erkeklerin etkisine katılmasına karşısın! Ama bu çok yanlış. Hele de benim gibi bir kardeşin varken.''
''Bence de izlenebilir. Hem Hades melezi. Üç büyüklerden birisi.'' dedi Poseidon.
''İzlemeliyiz!''
''Hadi ama baba! İzleyip kapatacağız, söz veriyoruz!'' diye mızmızlandı Apollon.
''Farklılık olur.'' dedi Dionysos.
Zeus ofladı.''Pekala, pekala. Ama sonra kapatacağız ve bir daha da açmayacağız. Anlaştık mı?''
Olimpos'un on bir tanrısı evet anlamında başını salladı. Athena bile.
Zeus eliyle ufak bir hareket yaptı. Herkesin görebileceği bir açıya kocaman bir sanal televizyon oluştu ve Zeus'un kumandaya basmasıyla video başladı.
''Burası neresi?'' diye sordu Afrodit.
''Hekate'nin inlerinden biri.'' diye açıkladı Poseidon. Afrodit etrafa hayranlıkla baktı.''Büyülü.''
Athena gözlerini devirdi.''Mantıklı bir çözüm. Okulun altına bir tünel, ha? İnşaasını kim yapmış ki?''
''Kız da fena değilmiş ha.'' dedi Ares sırıtarak. Afrodit kaşlarını çatarak ona baktı. Ares adeta fısıldıyordu.''Senin kadar olamaz, güzellik tanrıçası.''
''Susun da izleyelim şunu!'' diye bağırdı Apollon. Ve Olimpos sarayında çıt çıkmıyordu. Herkes anne kızın konuşmalarını ve sonrasını seyretmekteydi.
''Ama bunun neresinde aşk var!'' diye sitem etti Afrodit. Ama annesini öldürdüğü sahneden beri ağlıyordu.
''Az bekle de gör.'' diye lafı yapıştırdı Hermes.
''Vay be! Kız annesini öldürdü!'' dedi Ares.''Kesinlikle bu kızla savaşmalıyım!''
''Annesini öldürmesi doğru değildi yine de!'' dedi Hera.
''Kız doğru olanı yaptı. O kadın öldürülmeyi hak ediyor.''
''Yalnız...'' dedi Apollon.''Anne kız da fena değiller ha.''
Artemis kardeşinin koluna bir cimcik attı.
''Susun! Aman tanrılarım! Öpüşecekler! Cesarete bakın! Hem de Hades'in önünde!'' diye çığlık attı Afrodit. Sarışın saçlı çocuğun kızı öpmesinden sonraysa resmen Olimpos'u inletti.
''İyi hareketti, Luke.'' dedi Hermes sırıtarak.
''Gidiyorlar!'' dedi Ares sıkıntıyla.''Ama daha çok az kişiyi öldürmüştü! Daha önceki bölümleri var mı bu filmin?''
''Bu bir film değil, gerçek hayat. Bahsettiğin de diziler. Bu kadar cahil olma, Ares.''
''Kes sesini Athena.''
''Sen ne hakla-?''
''Heey, kesin şunu!'' dedi Apollon heyecanla.''Yarın akşama tabletten bölümlerini yüklerim-babasına baktı-Tabletten izlemeye izin var, değil mi?''
''İzlemeliyiz. Aşklarının nereden başladığını bilmem, her anına tanıklık etmem gerekiyor.'' dedi Afrodit, tekrardan ağlamaya başlamıştı.
''Ağlamayı keser misin Afrodit?'' dedi Artemis tiksinti dolu bir ifadeyle.
''Sen ne anlarsın aşktan? Hayatında hiç birini sevdin mi ki konuşuyorsun?'' diye sitem etti Afrodit.
''YETER!'' Zeus'un kükremesi salonu doldururken tanrılar teker teker sandalyelerine geçti.''Film bitti. Şimdi kafamı ütülemeyi kesin!''
Zaten kimse konuşmuyordu. Herkes elinde tableti, hikayenin diğer bölümlerini seyretmekteydi.
- SON-
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Skinny (Percy Jackson Fanfiction)
Fiksi PenggemarTamam, tam bir baş belası olduğumu biliyorum. Fakat bu kadarını ben bile tahmin edemezdim.