"Bu şiiri dinliyorsan gönül dağımdasındır, yorgun ellerimle hitap edeceğim kız."
-Sokak lambasının altında oturan karaltıya yaklaştım. Geldiğimi ne kadar görmüş olduğunu düşünsem de, tek bir hareket etmeye yeltenmedi. Ne benim olduğum tarafa baktı, ne de ses verdi.
Bende ses etmeyerek yanına oturdum. Ellerimi önümde birleştirdim. Parmaklarım ile oynamaya başlamışken, bir yandan da ne zaman konuşacak diye bir beklentiye girmiştim. Ama yine konuşmadı. Bileğinde kırmızı bandana bağlıydı. Gözlerinde, gece yarısı olmasına rağmen güneş gözlüğü vardı. Garip bir adama benziyordu. Sanırım ileride ki, siyah motor da ona aitti...
Ne kadar daha öyle oturduğumu bilmiyordum. Ama sessizliğe gömülmüş, bir o kadar da düşünceli duran adam, varlığını bile hissettirmemişti. Oysaki yanında oturuyordum. Tek kelime etmemiş, tek bir hareket de bulunmamıştı. Sadece düşünüyor gibi duruyordu. Düşünüyor...
Daha fazla dayanamayarak bu duruma müdahele etmek istedim. Bu saatte neden birisi gelip, sokak lambasının altında sakin sakin otururdu ki? Deli mi bu adam? Deliye de benzer hali yoktu. Bu yüzden merakıma yenik düşüp, sorma gereksiniminde bulundum. Keşke sormasaydım...
"Neden bu kadar sessizsin?" Gözlüklerinden dolayı, gözlerini göremiyordum. Gece yarısı gözlük takanı da ilk kez görüyordum. Partiden çıkmış, ya da bir davetten gelmiş gibi bir hali yoktu. Günlük bir kombin vardı üzerinde. Gecenin esintisine karşı bir de deri ceket, tabii...
"Sessizlik mi? Ben konuşuyorum zaten." Kaşlarımı çatıp ileriye uzun uzun baktım. Ona bakacak halim yoktu ama, artık deli olduğunu düşünmeye başlayabilirdim. Konuşmaktan bahsediyordu ama kaç saattir ölü gibi duruyordu. Ölü gibi...
Tabi ki normal cevap vermesini beklemezdim ama, böyle yanıtlaması da şüpheye düşürmüştü. Kimdi bu adam? Onu incelemek istemiyordum ama, büyük bir merak salmıştı beni...
"Herhalde gaipten sesler alıyorsun." Boğazından hafif bir tını çıktı. Alaycı ve umursamaz bir tını gibiydi.
"Sen beni duyamazsın. Kendi dünyamda, daha çok sesim çıkar." Deliydi... Artık teşhisi koymuştum. Bu adam garip ve deliydi. Ya da öyle gözükmek için çabalıyordu. Ama ben daha inatçıydım ve, bu adamı konuşturmasını da bilirdim.
"Dünyandan çıkmayı denemelisin."
"Dünyamdan çıkmak mı? Heh! Benim dünyam yaratıcılık ve gerçekler ile dolu, yalanlar ve sahtelikler ile değil." Bu dediklerinde ne kadar ciddi olduğunu anlayamadım. Suratını göremiyordum. Kör noktadaydı ve gözlerinde gözlük vardı. Aslında haklıydı bir nevi, dünya gerçekten iğrenç bir yer olmuştu ve tahammül edilmesi zorlaşıyordu. Ama onu asla haklı çıkarmayacaktım.
"Neden buradasın?" Cevap vermedi. Düşünüyor gibi duruyordu ama, benim sorduğum soruyu düşündüğünü sanmıyordum. Uzun saçları, sakalları ve gözlüğü ile bir bütün olmuş gibiydi. Sanki uzun zamandır hep birlermiş gibi...
"Cevap vermeyecek misin?" Tek mimik oynamadı. Ses etmedi. El, kol hareketi de yapmadı. Yerinden kalkıp da gitmedi. Garipti çok garip. Hiçbir şey yapamazdım şu saatten sonra. Bana yanıt vermeceğini biliyordum. Bu yüzden çok takmayarak yerimden yavaşça kalktım ve karanlığa doğru süzüldüm. Bana dönüp bakmadı bile. Hayat çok zorlamıştı sanırım onu. Kafasını kaldırmaya bile mecali yok gibiydi. Yorgun sesi her şeyi belli ediyordu aslında...
Bir daha karşılaşır mıyız bilmiyordum ama, dedikleri aklımda yankı yapıyordu. Aslında fazlasıyla mantıklı konuşmuştu. Dengeli ve seviyeli bir konuşması vardı. Konuşurken, kelimeleri seçiyordu. Onunla birkaç kere de olsa konuşmak isterdim ama, bir daha karşılaşır mıyız bilmiyordum... Kırmızı bandana, ona farklı bir hava katmıştı...
--------
Selams Jadasdasdx
Yazarınız geldiiiğ. Başka bir kurgu hikayemle karşınızdayım. Biliyorumi Azazel ya da Mavi Zehir bitmedi ama onları da düzenlemeye aldım.
Bu kitabı yazmamın sebebi, Stabil'in acayip hoşuma gitmesi. Wattpad'de 3 ya da 4 kitabı var. Ve bence daha iyi yerlere gelmesi için bahsedilmesi gerekiyor. Sesi, tarzı, konuşması beni fazlasıyla etkiledi. Ne zamandır aklımda bir Stabil kurgusu yazmak vardı zaten, bugüne kısmetmiş.. İnşallah severek okursunuz diyorum ve sizi diğer bölüme davet ediyorum! Seviliyorsunuz..
İnstegram: x.luciferss
Başrol oyuncumuzun instegram hesabı: stabilbakunin hadi bakiiğm Jasdasdsadx
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DAĞRA (TAMAMLANDI)
FanfictionGeçmişin oyunları ile kirlenen iki aile, geleceğin getirdikleri ile tekrar bir araya gelir. Kader, iki tarafı da yakıp yıkarken, o yangından bir aşk doğar.. Üniversite öğrencisi Ayla, küçükken hayalleri için İstanbul'a okumaya gelir. Okuduğu ilk...