46. Bölüm

762 35 2
                                    

Yorum ve oylarınızı sabırsızlıkla bekliyorum. Şuana kadar en severek yazdığım bölümdü.

İyi Okumalar

Derin bir nefes alıp elbisemi düzelttim. Mavi renginde olan elbisemin üzerinde siyah işlemeler bulunuyordu. Beyaz ve şık bir kolye takmıştım. Pek takı takmazdım ama bu kolye çok hoşuma gitmişti. Siyah topuklu ayakkabılarımın üzerinde durmakta zorlansam da başarabileceğime inanıyordum.

Beklenen an gelmişti. Selin ve Efe'nin düğünü bugündü ve onlar adına gerçekten de mutluydum. Selin'i görememiştim ve onu merak ediyordum. Efe'yi ise dün görmüştüm. Batuhan ile eve geldiğimizde kısa süreliğine görüşmüştük. Çok yoğun ve heyecanlı olduğu belliydi.

Odamdaki boy aynasına son kez baktım. Önümdeki saç tutamını alıp geriye attım. Saçlarımı maşa ile dalgalı hale getirmiştim. Sexy olmak istemiyordum. Zaten öyle bir amacım da yoktu. Sexy değil de tatlı birisi olmak daha çok hoşuma gidiyordu.

Dudaklarımı yalamamak için kendimi tuttum. Koyu kırmızı rujumun çıkmasını istemiyordum. Bu ruj düğün bitimine kadar çıkmamalıydı.

Odamdan çıktım ve gelin odası olmuş olan Efe'nin odasına doğru yürüdüm. Düğün evde olacaktı ve pek fazla kişi davet edilmemişti.

Odanın kapısını çalıp içeriye girdim. Selin aynanın karşısında oturmuş ve kendine bakıyordu. Gelinliği ile gerçekten melekleri andırıyordu. Gözlerindeki ışıltı her tarafa sıçrıyordu.

Ada her zamanki gibi yerinde duramıyordu. ''Tamam, her şey hazır. Nikah memuru da gelmiş. Ah, Elif. Neredesin be? Bu arada çok güzel olmuşsun.''

Kahkaha attım. Onun bu hareketli hali beni neşelendiriyordu. ''Teşekkürler Ada. Sen de çok güzel olmuşsun ama bugün en güzel kişi Selin. Allah'ım! Gelinlik çok yakışmış.''

Selin'nin gözleri beni bulunca gülümsedi. Gözleri dolmuştu. ''Teşekkür ederim Elif.''

Ada iç çekerken Meltem Selin'nin yanına doğru yürüdü ve ona sarıldı. Neler olduğunu anlayamamıştım. Kötü bir şey mi söylemiştim acaba?

Ada birkaç sessiz adımla yanıma geldi ve gözlerini Meltem ve Selin'den ayırmadan bana doğru eğildi. Selin ağlamamak için kendini kasıyordu. ''Selin'nin ailesi Efe ile evliliklerini onaylamıyor. Soylu bir aileden geldikleri için 'Mafya bozuntusuna kızımı vermem' diyorlar. Selin, Efe ile nişanlandıklarında ailesi onu evlatlıktan reddetti. Şimdi ise düğününde ailesi yanında olmadığı için üzülüyor.''

Başımı salladım. Selin'nin soylu aileden geldiği belliydi. Yürüyüşü, endamı, her şeyi asil gibiydi. 

Kapı tıklatılınca Selin, Meltem'den ayrıldı ve derin bir nefes alarak kendine gelmeye çalıştı. ''Kimsin?''

Kapının arkasından Ege'nin sesi duyuldu. ''Hey, düğün başlamak üzere ve bizim geline ihtiyacımız var. Ne yapıyorsunuz içeride? Allah'ım yoksa onu öldürdünüz mü?!''

Gözlerimi devirirken Selin'nin güldüğünü duydum. ''Evet, Ege. Beni öldürdüler ve ben de sana öteki dünyadan sesleniyorum. Allah'ım sen bu çocuğa birazcık akıl ver.''

Ada kaşlarını çattı. ''Geliyoruz Ege. Sabret biraz.''

Ada Selin'e döndü. ''Hazır mısın?''

Selin gülümsedi. ''Hiç olmadığım kadar.''

Odadan ilk ben çıktım ve bahçeye indim. Birçok konuk vardı. Hepsinin mafya ya da çete lideri olduğunu bilmek beni korkutsa da kendime gelmeye çalıştım. Gözlerim Batuhan'ı arıyordu.

GECE KADINHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin