61. Bölüm

627 26 7
                                    

Herkese merhaba, gecikme için çok çok özür dilerim. Sınav haftası, performans haftası, bilgisayarımın bozulması derken bölümü yazamadım. Bu yüzden ne kadar özür dilesem az.

Bölümün sonlarına doğru cinsel içerik bulunmaktadır. Rahatsız olanlar okumasın.

Herkese iyi okumalar...

Telefonumun ezberlediğim melodisiyle uyanınca bir küfür çıktı ağzımdan. Gözlerimi açtığımda ilk gördüğüm şey çiçek kabartmalarıyla süslediğim krem dolabımdı.

Soluma döndüm ve yerde bulunan telefonumu almak için eğildim. Arayan Mert'ti. Dün olanlar aklıma gelince korkuyla kalbimin atışı değişti. Aklıma gelebilecek en kötü haberler dolmaya başlayınca hızlıca telefonu açtım.

''Alo?''

''Elif, ah. Buraya gelebilir misin?''

Hattın diğer ucundaki Mert'in sesi endişeli ve kısık çıkmıştı. Gözlerimi yumup iç çektim. Dün annem ve teyzelerimden yeterince azar yemiştim bu konuyla ilgili. Haklılardı. Yani, Batuhan'da kaldığımı onlara haber vermemiştim ve haliyle endişelenmişlerdi. Bu yüzdende düğüne kadar Batuhan'la görüşmeme yasağı almıştım. Şaka gibi.

''Çok mu önemli Mert? Düğünle ilgili alışveriş yapmam lazım. Her şeyi annem ve kızlara bırakamam ya.''

Mert'in konuşması uzun sürmüştü. ''Ece'nin ailesi geldi.''

Gözlerim şaşkınlıkla ağzımla birlikte açıldı. ''Geliyorum.''

Telefonu aceleyle kapatıp yatağımdan çıktım. Kuzenlerim çoktan uyanmıştı ve her zamanki gibi bilgisayarın önünde olduklarını seslerinden anlamıştım.

Hızlıca üzerimi değiştirdikten sonra odamdan çıktım. Dış kapıya yaklaştığımda annem ve Kardelen teyzem beni fark etti. Konuşan annem oldu. ''Nereye Elif?''

Tamam, sakin ol ve uygun bir yalan ara. Anneme döndüm ve gülümsedim. ''Buse ve Lale ile buluşacağım. Onlarla fazla vakit geçiremediğimden şikayetçiler. Hem düğünüme de davet edeceğim.''

Kardelen teyzem sigarasından bir nefes aldı ve onu dışarıya üflerken bana bakma gereği duymadan homurdandı. ''Batuhan ile bu kadar vakit geçirirsen tabi şikayetçi olurlar. Ona yapışık yaşadığının farkında mısın? Bir sözü ile o nereye isterse oraya gidiyorsun. Biraz senin de düşüncelerine değer vermeli. Eminim ki tartışmalarınızda haklı da olsan özür dileyen taraf sen oluyorsundur.''

Yüzünü buruşturmuş ve nihayet bana dönmüştü. Yüzüm asıldı. ''Ah, haklıyım değil mi?''

Bakışlarımı kaçırdım. Ona cevap vermedim. ''Eğer ipleri eline şimdiden almazsan evlenince çok dayak yersin.''

Kaşlarım çatıldı. ''Batuhan bana vurmaz.''

Annem kaşlarını çattı. ''Kolundaki izi kim yapmıştı?''

Duraksadım. ''O zamanlar işler farklıydı anne. O zamanlar beni sevmiyordu. Artık seviyor ve bana el kaldırmayacağına adım gibi eminim ve eğer sen de emin olmasaydın bu düğün için bu kadar uğraşmazdın.''

Annem sustu. Kardelen teyzem sustu. Sırtımı dikleştirdim. ''Şimdi arkadaşlarımla buluşacağım. Alışverişe yetişirim.'' Kapıdan çıkarken mırıldandım. ''Umarım.''

...

Evin kapısının önünde gördüğüm korumalar bana selam verirken gülümsemekle yetindim. Kapıyı çaldığımda birkaç gün önce karşılaştığım hizmetçi bana kapıyı açtı. ''Hoş geliniz Elif Hanım.''

GECE KADINHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin