Sześćdziesiąty drugi vol.2

3.4K 157 22
                                    

Półprzytomna leżałam w łóżku unikając czyjegokolwiek spojrzenia.

-Jak mogło do tego dojść? Przecież Sebastian nie zatrudniłby byle kogo. Powinien go sprawdzić przecież...Boże nie mogę o tym myśleć.-głos Michaela dotarł moich uszu. Niechętnie odwróciłam głowę w kierunku drzwi, gdzie zobaczyłam Michaela i Crystal. Calum tak samo jak ostatnio zielony siedział na podłodze przy drzwiach patrząc na mnie.

-Chłopcy musimy to zgłosić.-zdeterminowany głos Kaykay dotarł moich uszu. Drgnęłam niespokojnie zwracając na nich swoją uwagę. Wciąż nie miałam siły, by się ruszyć, bądź wypowiedzieć, ale już ten mały ruch zwrócił ich uwagę.

-Kochanie-Calum zerwał się z podłogi klękając przy łóżku. Niepewnie pogładził mnie po włosach, a kilka łez znowu spłynęło po moich policzkach. -Nie wybaczę sobie tego nigdy.-powiedział sam do siebie też przecierając swoje oczy. Pół żywa ruszyłam ręką chcąc złapać jego dłoń, oczywiście nie miałam dość siły i ledwo ruszyłam nią o kilka centymetrów, ale Cal szybko to zauważył chwytając ją i delikatnie całując jej wierzch.

-Nie całuj jej za dużo.-upomnienie Ashtona szybko przypomniało mi, że jesteśmy we dwoje, a co gorsza co się stało.

-Nins.-usłyszałam szept Caluma ponownie patrząc na niego załzawionymi oczami.-Jakbym mógł to zabiłbym sukinsyna, ale uciekł i aby zrobić cokolwiek musimy zgłosić to na policję.

Kilka nowych łez popłynęło już stałymi ścieżkami po moich policzkach.

-Zgadzasz się?

Przez moment miałam ochotę kategorycznie odmówić. Nie miałam chęci kolejny raz przechodzić przez to samo piekło. Same przywołanie dosyć przystojnej twarzy mojego oprawcy wywoływało u mnie dreszcze. Piękna buzia gwałciciela.

-Muszę.-przytaknęłam, a kolejny szloch targnął moim ciałem.

-Nina.-Crystal usiadła na materacu delikatnie głaszcząc mnie po włosach.-Będą chcieli zrobić ci obdukcję. Wiesz na czym to polega?-pokręciłam przecząco głową. -Jeśli tylko się zgodzisz będę z tobą przez cały czas, albo Kaykay, Sierra nie da rady, bo odkąd cie znalazłam wypłakuje oczy w swoim pokoju. -pokiwałam głową dopiero teraz zauważając, że w pokoju faktycznie byli wszyscy poza Sierrą i Lukiem.
——————————
27.11.2020

Tyle na dziś ♥️

My idol is my boyfriend [C.H] ✔️Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz