Ciepłe wargi muskające moje były niemal jak muśnięcie nieba. Chętnie przystałam na te chwilę czułości których o dziwo nie mieliśmy zbyt wiele w naszym na ogół spokojnym związku.
-Miałam założyć spodnie.-wyszeptałam między pocałunkami. Czułam od niego delikatną nutkę alkoholu i oczywiście często towarzyszący mu zapach papierosów.
-Mhm.-mruknął nie przejmując się tym co mówię i z pełnym zaangażowaniem zaczął całować moją szczękę delikatnie popychając mnie na biurko przy którym chwile temu siedziałam. Z drżeniem ciała chętnie poddałam się jego dotykowi odchylając głowę do tyłu, a czując jego ramie oplatające mnie w talii i przyciągające do siebie przez co chłopak stanął między moimi nogami poczułam przejmujący mnie gorąc jakiego dotychczas nigdy nie czułam. Rozchyliłam wargi czując jak delikatnie zasysa skórę tuż pod moją szczęką, a z moich ust wydobył się zdradziecki jęk.
-Wiedziałem!-głośny krzyk zza drzwi sprawił, że oderwaliśmy się od siebie, ja speszona, a Cal wkurzony.
-Nienawidzę go.-mruknął mając na myśli Ashtona który zadowolony z siebie jak mniemam po głosach zza drzwi już przestał podsłuchiwać.
-Nie możesz.-powiedziałam przesadnie udając panikę czym wywołałam jego konsternację.-A co z Cashtonem? To mój ulubiony ship zaraz po Muku i Larrym.
Rozbawione spojrzenie jakie mi posłał było tak urocze, że chcąc go jeszcze bardziej rozbawić wyszczerzyłam zęby w jego stronę.
-Wyglądasz jak dumna pięcio-latka.-powiedział nachylając się nade mną i całując mnie w czoło. -Szykuj się, bo niedługo jedziemy.
Zeszłam z biurka i wróciłam na moje poprzednie miejsce. Z uśmiechem złapałam za róż i już chciałam nakładać go na policzki gdy moja ręka zamarła w powietrzu.
-Caaaalum-ostrzegawczo spojrzałam na Hooda który ze szczeniackim uśmiechem zaczął wycofywać się z naszego pokoju.
-Tak kochanie?-spytał niby niewinnie otwierając sobie drzwi ucieczki.
-Zrobiłeś mi malinkę!-powiedziałam z niedowierzaniem przyglądając się to swojej szyi w lustrze to brunetowi który chichocząc jak panienka zniknął za drzwiami. -I to ja jestem dziecinna.-mruknęłam z niedowierzaniem myśląc jak ja to teraz zakryje.
——————————
19.10.2020
CZYTASZ
My idol is my boyfriend [C.H] ✔️
Fiksi PenggemarNina robi co w jej mocy, by pogodzić swoje życie ze stylem życia swojego chłopaka. Jednak czy to jej nie przerośnie? #1-troubles #1-hood #1-clifford #1-irwin #2-calum #1-ashton #1-michael #2-związek #10-couple #15-5secondsofsummer #9-hemmings #2-mic...