-Nie wierze!-pisnęłam wysiadając z samochodu. Od razu obiegłam pojazd i rzuciłam się na szyje chłopaka zaraz oplatając go nogami w pasie. Poczułam jak szybko łapie moje uda i delikatnie mnie unosi przez co zaczynam nad nim górować.
-A ja mówię wszystkim, że wcale nie spotykam się z dzieckiem.-powiedział zaczepnie patrząc na mnie z dołu.
W jego czekoladowych oczach widziałam iskierki rozbawienia które tak uwielbiałam, a przez te okropne wydarzenia ostatnio nie miałam okazji ich widzieć. Wywróciłam oczami ignorując jego zaczepkę. Nic nie mogło zepsuć mojego humoru, bo byliśmy w pieprzonym disneylandzie.
Przepełniona radością wciąż oplatając go nogami w pasie ściągnęłam dłońmi jego twarz robiąc z ust chłopaka dziubek i z uśmiechem złączyłam nasze usta. Nasz pocałunek był bardzo krótki, bo zaraz potem Cal postawił mnie na ziemi całując w czoło.
-Od czego zaczynamy?-zapytałam podekscytowana przebierając nogami i ciągnąc go za rękę w stronę wejścia.
-Jesteśmy!-krzyknęłam na wejściu.
-Nins kochanie nie krzycz mi do ucha.-nic nie robiłam sobie z błagań Caluma i z szerokim uśmiechem ścisnęłam jego szyję, śmiejąc się gdy ten udał, że się dusi.
Dosłownie w podskokach wpadłam do salonu zastając tam Luka i Michaela oglądających jakiś film. Z rozpędem oparłam się o plecy kanapy wsadzając swoją głowę między tych dwoje.
-Muke nie uwierzycie gdzie byliśmy!-krzyknęłam im do uszu, otrzymując spojrzenie pełne politowania.
-Po uszach myszki Minnie wnioskuje, że mógł to być Disneyland.-Sierra zaśmiała się wchodząc do pomieszczenia z miską popcornu. -Podobało się?
-A czy ta liczba pamiątek wyglada jakby miało jej się to nie podobać?-Calum udając cierpienie odstawił torby moich zakupów, a ja od razu podbiegłam do nich chwytając konkretną.
-Kupiłam wam prezenty! Znaczy Calum kupił, ale ja wybierałam-ochoczo przeglądałam torbę wyjmując rupiecie. Uśmiechając się głupio zaczęłam wyjmować różne opaski z uszami i piękne kule śnieżne które kupiłam dla reszty.
Po rozdaniu prezentów postanowiliśmy wszyscy razem obejrzeć film. Niestety wybór ponownie padł na horror. Okazało się jednak, że w ramionach Caluma nawet straszne filmy nie są takie złe.
—————————————
11.12.2020
Hir ju ar maj frents!
CZYTASZ
My idol is my boyfriend [C.H] ✔️
FanfictionNina robi co w jej mocy, by pogodzić swoje życie ze stylem życia swojego chłopaka. Jednak czy to jej nie przerośnie? #1-troubles #1-hood #1-clifford #1-irwin #2-calum #1-ashton #1-michael #2-związek #10-couple #15-5secondsofsummer #9-hemmings #2-mic...