🔥Rippahh!!2

395 46 84
                                    

Kankiler medyayı izleyin çok güzel, birazcık daha stefana yükselmenizi sağlıyor hdhdhdhshs damon affet beni asko

Bir de oylarınızı kullanmayı unutmayın lütfen. Oylarımı kaybettim aaaaaaaa
İyi okumalar...

"Bana öyle bakmayı kesin! Stefan ile aramda bir şey yok. O sadece...biraz tuhaf davranıyor."-sen

(Bu kızın ağlayan giflerini bulmak çok kolay acaba neden dbshdhz)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Bu kızın ağlayan giflerini bulmak çok kolay acaba neden dbshdhz)

"Biraz mı? Baya tuhaf davranıyor. Seni elde etmek istiyor, S/A. Beni değil, seni. Kafayı yemek üzereyim."-E

"Üzgünüm ama bunun için ne yapmam gerektiğini bilmiyorum ve şu an aklımda olan tek şey Damon'ın Klaus'un elinde olması."-sen

Ortalık o kadar gergindi ki herkes kendi çıkarını istiyor gibiydi. Evden çıkmak isteyince Caroline da seni durdurmak istemişti ama onu uyardığında seni bırakmıştı. Evden çıkıp genzini yakan temiz havayı içine çekmiştin. Daha sonra aklına gelen şeyle Stefan'ı aradın. Açmayınca bir daha aradın, bu sefer hemen açılmıştı.

"Üzgünüm, hayatım işim vardı da hemen açamadım."

"Neredesin?"

"Yanıma gelmek istiyorsun demek. Sonunda doğru yolu buldun, ha?"

"Neredesin dedim."

Bir süre sessizlik oldu. Demekle dememek arasında kaldığını anlamıştın.

"Stefan, lütfen. Konuşmamız lazım."

"Konumu mesaj atarım."

Telefonu yüzüne kapattığında senin yüzünde bir zafer gülümsemesi vardı. Attığı konuma sürdün arabanı hızlıca. Verdiği adrese giderken yollar o kadar engebeliydi ki yanlış yola sapmıştın sonunun uçurum olduğunu bilmeden. Araban yolda ilerlerken zorlanmaya başlamıştı.

"Gitsene be!"

Arabanın düzgün gitmesi için daha fazla gaza bastığında tahmin edemediğin bir şey olmuş, direksiyonu tutamamış ve önündeki kayaya çarpmıştın. Araba ters dönerken uçurumun kenarında olduğunu da yeni fark etmiştin.

"Kahretsin!"

Arabanın içinden çıkmaya çalışırken arabanın hareket edip düşmesinden ölesiye korkuyordun.
Bir anda arabanın kapısı koparılıp çıkarıldığında gelene baktın. Stefan, sana elini uzatmış tutmanı bekliyordu. Hemen elini tuttun ve seni çıkarmasına izin verdin.

"İyi misin?"

Kafanı salladın, bir çeşit şoktaydın.

"Sana adresi attığımda zorlanacağını bilmeliydim."

"Evet, bilmeliydin. Senin yaptıkların yüzünden buradayım ben."

Biraz sert çıkıştığının farkındaydın.

IAN SOMERHALDER İLE HAYAL ETHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin