Bu bölümü çok sevdim neden ya?
Umarım siz de seversiniz😁"Sen resmen benden hızlı çıktın."
Eve dönüş yolundaydınız X ile. Onlar geldiklerinde Damon ile ayrılmak zorunda kalmıştınız. Bir anda ortalık karışmıştı. Stefan ile Damon 'ın kardeş olduğunu, hatta Damon'ın kötü olan kardeş olduğunu da öğrenmek zorunda kalmıştın. Bir de Caroline gelip seni sarsmış ve etki altına alınıp alınmadığını kontrol etmek istemişti. O ne demek bilmiyordun ama kastettiği Damon'ın büyüsüne kapılmak ise evet, kesinlikle etki altındaydın. Damon ile diğerleri bir şeyler tartışırken X seni bardan çekip çıkartmış, Jeremy sizi yol ayrımına kadar getirmişti. Şimdi yolda kendi başınıza yürüyordunuz. Son olarak sana bahsettiği vampir meselesi ve gözleri aklına geldikçe aklının bir oyunu olduğunu karar vermiştin.
"Saçmalama, X."
"Adam seni yiyordu, S/A. Gelmesek ne yapmayı planlıyordunuz acaba? Bir de Damon mıdır nedir hiç haz edemedim. Stefan ile de kardeşlermiş ne alaka yani? Bi kere benzemiyorlar bile-"
"Ay sussana bi! Ne abarttın ama!"
"Tamam tamam, sustum!"
Eve az kalmıştı. Evinize giden yol üzerinde bir villa vardı. Kasabaya ilk geldiğinizde baya dikkatini çekmişti. Dışarıdaki posta kutusunda kocaman bir "M" harfi vardı. İlerlerken istemsiz elini harfin üzerinde gezdirdin.
"Mikaelson!"
Duyduğun ani sesle hem sen hem de arkadaşın irkilmiştiniz. Arkanı döndüğünde birkaç saat önce gördüğün üçlüden sarışın olanı sana gülümsüyordu. Yaptığın hareketten dolayı aniden utanmıştın. Başkasının postasına elleme diye kızdın kendine içinden.
"Anlamadım?"
"M harfi Mikaelsonları temsil ediyor yani bizi. Seni festivalde görmüştüm. Ben Klaus Mikaelson."
"S/A S/S."(bi komik oldu 😂)
Uzattığı elini tutup sıktın, çekmek üzereyken elinin üzerine bir öpücük de bıraktı.
"Ben de işte X merak etmediniz ama ben yine de söyliyeyim."
Arkadaşının sitemine gülmemek için yanaklarını ısırırken Klaus hiç kendini kasmamış ve gülmüştü.
"Merhaba, X. Kendinize dikkat edin, gece fazla dolaşmayın."
Sonra gözlerinin içine baktı.
"Seninle daha çok görüşecekmişiz gibi duruyor, S/A."
"Aynı kasabadayız illaki karşılaşırız, Klaus. Evlerimiz de pek uzak değil ama artık gidelim biz en iyisi. İyi geceler sana."
"İyi geceler."
X 'in koluna girmiştin ve hızlıca evinize adımlamaya başlamıştınız.
"Kızım bu akşam seksi adamları kendine çekme büyüsü falan mı yaptın sen?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
IAN SOMERHALDER İLE HAYAL ET
FanficMaviş gözlü aşkımız Ian ile vakit geçirmek istiyorsanız sizi kitabıma bekliyorum. Bu arada Ian'ı Damon olarak da göreceksiniz çoğu kez. İçeride çok güzel Damon Salvatore<3 serilerimiz var, okumadan geçmeyin :) Önemli! Benden habersiz kopyalanması v...