Kai 'ya merhaba deyin...
Kai ile sevgiliydiniz fakat o seni aldatınca ayrıldınız. Yine de o pişman ve ikiniz de birbirinizi hala seviyorsunuz ya da öyle sanıyorsunuz.
Bir gün Grill'de otururken Kai 'ın da geldiğini gördün. Bu pozisyonda seni görmesi zordu.
"Kimden kaçıyorsunuz, hanımefendi?"
Tanıdık alaycı ses kulaklarına dolunca onu da kolundan tuttuğun gibi yanına oturttun.
"Sessiz ol, Damon. Kai burada ve beni görsün istemiyorum."
"Peki o zaman. Hey, Kai! Buradayız, adamım."
"Ya sen ne yapıyorsun?"
Damon, umursamaz tavrıyla omuz silkerken sizi fark eden Kai 'ya baktın. Anında Damon 'ın koluna yapıştın. Kai 'ya bir ders vermeliydin.
"Şimdi benimle sevgili rolü yapmalısın."
"İmkanı yok, bebeğim."
"Elena 'ya onu aldattığını söylerim."
"Tamam, anlaştık."
"Güzel."
Kai 'ın ikinize delici bakışlar attığını gördün. Damon 'ın Elena ile sevgili olduğunu bilmiyordu o yüzden inanması gerekiyordu. Gerçi onların da arası limoniydi. Damon 'ın elini elinin üzerine koyduğunu hissettin. Yaklaşıp yanağını öpünce ona gülümsedin.
"Bu iyiliği bana yapacağını düşünmemiştim."
"Senin için değil, kendim için yapıyorum."
Sinirlensende yalandan gülümsemeye devam ettin. Kai 'ya baktığında elindeki bardağı sıktığını gördün. O sırada eski sevgilinin yanına oturan kız, adamın dikkatini dağıtmıştı.
"Lanet olsun! Bir şeyler yap, Damon."
"Tamam, sen istedin."
Dudaklarına kapanan dudaklarla afalladın ama bozuntuya vermeden devam ettin. Öpüşmeniz beklediğinden de uzun sürmüştü. Bir elin koluna sarılmasıyla ayrılmak zorunda kaldınız. Oyun da olsa bu sana iyi hissettirmişti.
"Onunla sevgili misin?"
"Evet, sana ne bundan?"
"Seni hala seviyorum, beni affetsen her şey eskisi gibi olacak."
"Hayır hiçbir şey eskisi gibi olmayacak."
Damon, seni geri çekince ona baktın.
"Hadi, şimdi git buradan da sevgilimin önünde bir tatsızlık çıkmasın."
"Sevgilim deme ona."
Kai, Damon a yumruk atınca bar birbirine karışmıştı. Damon, altta kalır mı? Eski sevgilini çuval gibi duvara fırlattı.
"Damon, bu planda yoktu! Rahat bırak onu."
"Bir şey yapıyorsak düzgün yapalım, kimse Damon Salvatore un sevgilisini -rolde olsa- yanından çekip alamaz."
Ona kapıldığını hissetmek yanlış mıydı? Roldü sadece ama neden öyle hissettirmiyordu?
Kai 'ın büyüyle Damon ı rahatsız ettiğini görünce olaya müdahale ettin.
"Seninle işim bitti, Kai. Artık peşimizi bırak."
Kai, sinirle bardan ayrılmayı seçerken barda sadece ikinizin kaldığını fark etmen uzun sürmedi.
"Teşekkür ederim, Damon."
"Onu patakladığım için kızgınsın sanmıştım."
"Ona karşı artık bir şeyler hissetmediğimi yeni fark ettim."
"Iyi, yine de sahte sevgilin bir kapı uzağında."(Salvatorelar ile komşuydunuz)
O, gülümseyip giderken yalnızlığı hissettin ama hissettiğin bir şey daha vardı.
Sen Damon a abayı yakmıştın. Peki şimdi ne olacaktı?Entrika!!!😤😂
ŞİMDİ OKUDUĞUN
IAN SOMERHALDER İLE HAYAL ET
FanfictionMaviş gözlü aşkımız Ian ile vakit geçirmek istiyorsanız sizi kitabıma bekliyorum. Bu arada Ian'ı Damon olarak da göreceksiniz çoğu kez. İçeride çok güzel Damon Salvatore<3 serilerimiz var, okumadan geçmeyin :) Önemli! Benden habersiz kopyalanması v...