Evveeetttt yb geldiiiiii...
Arkadaşlar bir tane son yazdım, diğer son iç karartıcıydı gerek duymadım onu yazmaya.
Uzun bir bölüm tadını çıkarın.
Bir sonraki bölüm 1864 'den devam olacak tabiki"Senden izin almıyorum."
"Bu bir tuzak, anlamıyor musun?"
"Kai'yi tanıdığım kadarıyla şaka yapmaz, Damon. Ben arkadaşımın hayatını riske atamam. O yüzden üzgünüm, beni affet."
Yandaki süs eşyasını eline aldın ve Damon ne olduğunu bile anlamadan onunla kafasına bir tane geçirdin. Vurmanın şiddetiyle bayılmasını sağlamıştın. (Neler yapıyorsunuz öyle aa)
"Çok özür dilerim. Seni seviyorum ne olursa olsun."
Onu orada öylece bırakıp Kai'nin sana attığı konuma doğru yola çıktın. Varman uzun sürmemişti, Kai'yi görmen de.
"Geldin. Hem de yalnız. Senin akıllı bir kız olduğunu biliyordum."
"Uzatma. X nerede?"
"X, gelsene tatlım. Kankan seni görmek istiyor."
X, Kai'nin arkasından çıktığında ona doğru koştun ve bir hasarı var mı diye kontrol ettin. İyi görünüyordu.
"Neden geldin, aptal?"-X
"Seni ölüme mi terk etseydim?"
"Seni benden alacak, ölsem daha iyiydi."-X
"Böyle konuşma, kimse beni almıyor."
"Tamam kızlar yeter bu kadar. Evet, hayatım benimle yeni bir hayata hazır mısın?" -Kai
"Ne saçmalıyorsun sen?"
"Ah, S/A! Ne sandın, güzelim?"-Kai
Güzelim kelimesi onda güzel durmuyordu sana göre.
"Bak Kai seninle senin rızan için çıkmam bizi mutlu etmeyecek. Sen benim için ailesine kıymış bir psikopatsın. Senin yüzünden 3 tane psikolog değiştirdim ben. Bir gün gelip beni de öldüreceğini düşündüm hep. Şimdi gelip de beni sevdiğini falan söyleme. Sen birini sevemezsin."
Kai, kesinlikle mutlu falan değildi. Sinirliydi, üzgündü.
"Ne fark eder ki? Doğru söylüyorsun ben psikopatın tekiyim tıpkı sevdiğini düşündüğün o Damon gibi. Onun da benden bir farkı yok biliyorsundur herhalde. Sadece sevilmek istiyorum, suç mu?"
"O sevgiyi sana ben veremem."
"Ama Damon'a veriyorsun."
"Bu kadar yeter. Beni gördün ve konuştuk. X'i de alıp gidiyorum."
"Iı hiçbir yere gitmiyorsun."
"Yoksa naparsın?"
"İşte bunu yaparım."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
IAN SOMERHALDER İLE HAYAL ET
FanficMaviş gözlü aşkımız Ian ile vakit geçirmek istiyorsanız sizi kitabıma bekliyorum. Bu arada Ian'ı Damon olarak da göreceksiniz çoğu kez. İçeride çok güzel Damon Salvatore<3 serilerimiz var, okumadan geçmeyin :) Önemli! Benden habersiz kopyalanması v...