🎶I wanna dance with somebody💃

419 32 27
                                    

Merhabaaaa ben geldim uzun bir aradan sonraaaa...

Burayı baya boşlamıştım biliyorum ama bir yıldır üni sınavına hazırlanıyorum kankiler. Anlayacağınız kafam baya dolu bir senedir. Lütfen bana bolca dua edin, gerçekten çok heyecanlıyım. Umarım herkes emeğinin karşılığını alır ve gönlündeki yerlere gider. Şimdiden bana ve diğer herkese başarılar diliyorum, seviliyorsunuz.

Oy verip yorum yapmayı unutmayın lütfen.
İyi okumalar...

Kızlarla panonun önünde dikilmiş birbirinize bir de 1 ay sonra yapılacak dans yarışmasının afişine bakıyordunuz.

"Buna kesinlikle katılmalıyız."

Caroline'nin heyecanla söylediği şeyi sen de aynı heyecanla onayladın.

"Partnerli olacak yazıyor."

Bonnie'nin sözleri ardından lafa girdin.

"Tamam, daha güzel işte. Sen Enzo ile katılacaksın. Elena ve Stefan, Caroline ve Tyler...ve benle deee...Kimle dans etcem ben ya?"

Sona doğru modun düşerken düşüncelere dalmıştın. Elena, elini omzuna atıp konuştuğunda ona çevirdin bakışlarını.

"Sanırım bir liste çıkarmalıyız senin için."

Elena'ya dil çıkarıp kollarını göğsünde kavuşturdun.

"Size en iyi partnerimi bulacağım, kızlar. Şaşkınlıktan ağzınız açık kalacak."

***

Elindeki -Evet, Elena'ya çaktırmadan bir liste yapmıştın- isimlere baktın tek tek.

"Brandon atletik değil, olmaz. Joshua beni kaldırabilecek kadar güçlü değil. Sam, benden haz etmiyor. William, asla dans etmez. Matt...Hımm...Matt ile de ben dans etmek istemiyorum."

Kendi kendine konuşman bitince elindeki not defterini yere fırlattın sinirle.

"Offf!!"

"Erkek arkadaş listesi mi yaptın gerçekten? Buna ne gerek vardı? Ben varım ya!"

Nereden çıktığını anlamadığın Damon, yere fırlattığın defteri alıp isimleri inceledi.

"Matt mi? Ciddi misin?"

Bir şey demedin ve Damon'ı inceledin. Aklına gelen fikirle sinsice gülümsedin. O da işaret parmağını sana doğrultup gözlerini kıstı.

"Aklından neler geçiyor senin?"

"Aradığım tam karşımda duruyor."

Damon duyduklarıyla böbürlenerek güldü ve yanına yanaştı. Çünkü hiçbir fırsatı kaçırmaz. Elini beline attığı sırada aklındakini rahatça açıklamak adına ondan uzaklaştın ve odada dönmeye başladın.

"Sen benim dans eşim olacaksın ve bence biz harika bir ikili olacağız."

Damon'ın kafası karışmıştı. Gözlerini tekrardan kısarak araya girdi.

"Ne yani, sen beni dans etmek için mi istiyorsun?"

Heyecanla ona döndün.

"Evet. Çok güzel olmaz mı?"

Adamın yüz ifadesinden olumsuz bir cevap alacağını gördün. Onun konuşmasına fırsat vermeden yanına geçtin ve az önce bozduğun pozisyona geri döndünüz.

"Diğerleri de katılıyor: Bonnie-Enzo, Caroline-Tyler, Elena-Stefan. Onları yensek hiç de fena olmaz. Eminim sen de buna bayılacaksın."

Damon, sesindeki oyunculuğu sevmişti. Yüzünü sana yaklaştırıp konuşurken gözlerini onun gözlerinde sabit tutmaya çalıştın.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 24, 2021 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

IAN SOMERHALDER İLE HAYAL ETHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin