Sınav Notu

993 75 16
                                    


Okulda başarılı bir öğrencisin fakat son sınavlarından istediğin sonuçları alamadın. Ailen okuluna geldi ve öğretmenlerinle bu konuyu konuştular. Şimdi de boş bir sınıfta ailenle konuşuyorsun.

"Öğretmenlerin de bizim kadar şaşkınlar, S/A."

Baban yüzüne bakarak konuşmuştu. Sen de ne diyeceğini bilemeyerek ona baktın. Onun yerine annen girdi söze.

"Bunun sebebi nedir, kızım? Sen böyle değildin."

"B-ben toparlayabilirim-"

Cümlen içeriye Damon'ın girmesiyle bölündü.

"Her yerde seni arıyorum, S/A. Nerelerdesin?"

"Damon şu anda müsait değilim."

"Damon da kim?"

Babanın konuşmasıyla Damon, babana döndü. 

"S/A, bu baban ve annen mi?"

"Evet, Damon kaybol buradan."

Damon kaybolmak yerine kalmayı tercih ediyor. 

"Sanırım kızınızın kötüye giden notlarını konuşuyorsunuz

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Sanırım kızınızın kötüye giden notlarını konuşuyorsunuz. Doğruyu söylemek gerekirse S/A ve ben bir süredir birlikteyiz yani kızınızın dikkatini ben dağıttım bu aralar."

"Damon!"

"S/A, hemen eve gidiyoruz. Bu konuyu evde konuşacağız."

"Tamam."

Damon a ne yaptın sen bakışlarını gönderdin ve ailenin peşine takıldın. Eve geldiğinizde ailen 2 hafta cezalı olduğunu söylediler ve akşamları dışarı çıkmaman gerektiği kanısına vardılar. Odanda oturup ders yaparken açık pencerenden gelen rüzgârla arkanı döndün. Döner dönmez Damon seni öptü. Ayrıldığınızda üzgünce ona baktın.

"Bugün ne yaptın sen öyle?"

"Ailenin gerçekleri bilmeye hakkı vardı. Sende biliyorsun ki ders çalışacağın vakti benimle-"

"Şışhh...Tamam tamam, haklısın ama ceza aldım."

"Sence sevgilin bunu takar mı?"

"Kesinlikle takmaz."

"Hadi o zaman sıkı tutun atlamamız gereken bir pencere var."

IAN SOMERHALDER İLE HAYAL ETHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin